چلسی 50 پیشنهاد 50 میلیون برای لواندوفسکی داد


به گزارش فارس ، چلسی در تلاش است تا از ابتدای پنجره نقل و انتقالات یک مهاجم به بازیکنان خود اضافه کند تا بتواند دوباره برای فتح لیگ قهرمانان تلاش کند. این تیم که ترفند رنگی جدیدی را در پیش گرفته است ، قصد دارد توسط پپ گواردیولا در این جزیره به مقام قهرمانی دست یابد.

برای این کار چلسی به یک گلزن و مهاجم نیاز دارد. چیزی که او فصل گذشته نداشت و با بازیکنانی مانند تامی آبراهام ، اولیویه ژیرود و تیمو ورنر که گل نخوردند با مشکلات زیادی روبرو شد.

چلسی تمام تمرکز خود را روی این پنجره گذاشت ارلینگ هلند اما دورتموند صریحاً اعلام کرده است که این بازیکن برای فروش نیست و در تابستان 2021 به تیم دیگری منتقل نخواهد شد.


لواندوفسکی به رکورد دومین گلزن برتر تاریخ بوندس لیگا در این فصل رسید / او در 350 بازی لیگ 277 گل به ثمر رساند آلمان بازدید

در نتیجه ، چلسی در تلاش است تا مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد. به گزارش خورشید. انگلستان اولین گزینه آنها “رابرت لواندوفسکی” او در بایرن مونیخ و بوندس لیگا شاهکار بود. او که فصل گذشته رکورد تاریخی گرد مولر با 41 گل را شکست ، توسط برخی از تیم ها تحت نظارت قرار گرفته است.

چلسی 50 میلیون دلار پیشنهاد برای مهاجم 32 ساله ارائه داده است و به دلیل مشکلات مالی مونیخ برای فرستادن مهاجم ستاره به لندن ، می خواهد این باشگاه را اغوا کند.

در هفته های اخیر اما مطبوعات نوشتند که رئال مادرید نیز به دنبال خرید این بازیکن است که با مخالفت سران بایرن مونیخ روبرو شد. باید دید آیا مونیخ به پیشنهاد گران قیمت چلسی عمل می کند یا ستاره لهستانی فصل آینده بار دیگر برای بایرن بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  یک توافق مهم بین ایالات متحده و عراق

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید