مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چشمه را با تف داغ می سوزانم!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ایران نوشت: ساعت 9:45 روز جمعه 9 اردیبهشت ماه پس از دریافت گزارش مرگ کودک پنج ساله در یکی از بیمارستان های پایتخت، تحقیقات توسط بازپرس محمد وهابی آغاز شد.

در اولین معاینات، آثار کبودی و سوختگی بر روی بدن کودک مشاهده شد و علت اولیه مرگ او ضربه مغزی بوده است.
در تحقیقات اولیه از بهار، مادر این دختر، مدعی شد که عامل قتل همسرش بوده اما با دستگیری پدر کودک شواهدی مبنی بر عدم نقش وی در این جنایت به دست آمد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدر و مادر این کودک با هم درگیر و جدا از هم زندگی می کردند، اما زن جوان با مردی به نام بهنام آشنا شد و با او رابطه داشت. به این ترتیب هر دو نفر دستگیر شدند و تحقیقات ادامه داشت تا اینکه حدود دو ماه پس از حادثه سرانجام بهنام به قتل غیرعمد بهار اعتراف کرد و اعتراف کرد.

متهم 27 ساله در تحقیقات گفت: سال ها پیش ازدواج کردم و حاصل این ازدواج فرزندی 5 ساله است که با مادرم زندگی می کند. یک سال پیش در فضای مجازی با مادر بهار آشنا شدم. زن جوان با دختر پنج ساله اش زندگی می کرد. از آنجایی که خانواده همسر زن در نزدیکی محل خانه او زندگی می کردند و ما نمی خواستیم آنها از تماس و خروج ما با خبر شوند، از بهار خواستیم از خانه بیرون نرود و اطلاعاتی از زندگی مادرش به آنها بدهد، اما او این کار را نکرد. گوش نمی دادیم و مجبور بودیم می توانستیم او را شکست دهیم. من شیشه مصرف می کردم و عادی نبودم، شیشه عصبانی ام می کرد. دو روز قبل از مرگ بهار رفت دستشویی و بچه را با دمپایی زدم چون خوب تمیز نمی کرد. بعضی وقت ها با حرارت به بدنش می زدم.
وی گفت: روز حادثه بیرون رفتم و چشمه را مقابل خود دیدم که با برخورد سرش به دیوار به شدت عصبانی شدم و او را کتک زدم و بیهوش روی زمین افتاد. مادرش در حیاط بود و با کمک او بچه را به مرکز بهداشت رساندیم. من نمی خواستم بهار کشته شود و بعد از این اتفاق فرار کردم و با هویت جعلی در یک کارخانه ریسندگی در خارج از تهران مشغول به کار شدم که پلیس مرا دستگیر کرد.
به گفته این مرد جوان، دو متهم به دستور بازپرسان اداره دوم دادسرای امور جنایی کشور در اختیار کارآگاهان شعبه دهم قرار گرفتند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  دریافت هزینه پیامک تخلفات رانندگی از فرد متخلف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *