چشمان خسته مردم همدان انتظار تغییر به نفع امرار معاش و صلح را دارد – اخبار همدان – استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب همدانهمدان استانی با شهرت بالا در تاریخ و نقشی مسلم و برجسته قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است. اما این استان علی رغم نام بالای خود در مسیر توسعه و در مقایسه با سایر استانها ، هرگز در موقعیت مناسب و حق مردم مومن خود قرار نگرفته است.

استان همدان سالهاست که از درد مزمن رنج می برد و عواقب این رنج درمان نشده ، که توسط بزرگان و نخبگان عرصه سیاسی و اجتماعی برطرف نشده است ، همیشه در مسیر کند توسعه یافتگی مشخص است.

نویسنده این متن قصد سیاه نمایی ندارد و هرگز اقدامات ارزشمند و تلاشهای صورت گرفته برای این استان را انکار نمی کند ، اما مطمئناً یکی از دلایل اصلی کندی و حرکت سنگین استان در مسیر توسعه ، عدم چابکی ، تیم مدیریتی توانمند و باتجربه.

امروزه افراد کمی این واقعیت تلخ را انکار می کنند که بی توجهی به سرمایه انسانی بومی استان و حضور مدیران غیر بومی غیر صالح در دفتر اجرایی استان خسارات زیادی به استان وارد کرده است.

به ویژه اهمیت این موضوع در انتصاب رهبری ارشد استان بسیار مهم است ، زیرا استاندار نیروی محرکه ای است که در صورت حرکت تیم مدیریتی استان حرکت می کند و اگر آنها متوقف شوند ، متوقف می شوند.

به نظر می رسد انتخابات اخیر و انتصاب رئیس جمهور با رویکرد جهادی فرصتی بزرگ برای استان است تا با تعیین استانداران توانمند و در صورت امکان از نخبگان محلی استان فرصت های از دست رفته را جبران کند.

بیشتر بخوانید  تولید 25 میلیون قطعه بچه ماهی در استان / 15 واحد تولیدی فعال است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سرمایه انسانی استان باید در خط مقدم توسعه قرار گیرد

رهبری عالی آینده استان باید تلاش کند از مشکلات قدیمی و ریشه دار مانند عدم دسترسی و تمایل سرمایه گذاران برای استان ، عدم تولید صنایع تولیدی و تبدیل ، عدم نشاط اجتماعی در استان ، عدم نشاط اجتماعی در استان استفاده کند. فراهم آوردن زمینه ای برای جوانان و صاحبنظران با ایده و غیره ، جهش قابل توجهی ، همدان را به میدان رقابت با استانهای پیشرو بازگرداند.

البته در این بین باید توجه داشت که برخی از افراد مغرض و مغرور با اتکا به اجرای صحیح استان نباید این فرصت را از دست بدهند زیرا دوره پیش رو زمان آزمون و خطا و خستگی چشم افرادی که منتظر تغییر هستند به نفع معیشت. و آرام است.

ساخت کارمندان مدیریت باید در دستور کار استاندار آینده قرار گیرد

همچنین نباید از این نکته غافل شد که در سالهای اخیر به دلیل ورود ون فرماندار از استانهای همجوار و عدم مجوز برای ظهور و ظهور نیروهای محلی توانمند ، این استان با بحران مدیریتی روبرو است ، بنابراین کارکنان برای آینده. همدان.

از این گذشته ، من به جوانان ، به ویژه برای گروه های خواستار ، یک پیشنهاد دارم ، به جای اینکه از مشکلات پیش پا افتاده لذت ببرند ، آنها بیرون می روند و برخی رهبران را به چالش می کشند و به آنها پاسخ می دهند ، به ویژه در بخشهای اقتصادی ، که پس از 8 سال اعتماد به صندلی مدیریت برخی از اقدامات دفاعی و اهداف مشخص شده توسط برخی از رویدادهای تئاتر و تولد برای کارکنان کولرهای گازی آنها چیست؟

بیشتر بخوانید  برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در منطقه آزاد انزلی

یادداشت های مخفی از یک مسلمان

انتهای پیام / 742 / ز

دیدگاهتان را بنویسید