مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چری الکتریک وارد بازار ایران شد + مشخصات و عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


معرفی چری آریزو 5 برقی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

گیلاس برقی به ایران آمد + عکس

حدود سه ماه پیش باخبر شدیم که چری آریزو 5 برقی به عنوان اولین خودروی برقی ایران مجوز شماره گذاری دریافت کرده است. در سال‌های اخیر شرکت‌های مختلفی در ایران برنامه‌ریزی برای تولید خودروهای برقی را آغاز کرده‌اند، اما متأسفانه بسیاری از آن‌ها نتوانسته‌اند محصولات خود را به فروش برسانند و یا به واقعیت تبدیل کنند.

از آنجایی که Car Managers به ​​عنوان تامین کننده محصولات چری در بازار ایران شناخته می شود، اولین خودروی برقی این شرکت را در ایران ارائه کرد. پروژه ساخت و ساخت این خودرو از سال 1400 آغاز شد و اکنون شاهد رونمایی از آن در نمایشگاه تحول صنعت خودرو هستیم.

گیلاس برقی به ایران آمد + عکس

مجوز شماره گذاری برقی چری آریزو 5 با استفاده از جدیدترین محصولات و فناوری های روز دنیا توسط سازمان حفاظت محیط زیست صادر شد. هدف از صدور مجوز شماره گذاری این خودرو بهینه سازی مصرف سوخت و مسائل زیست محیطی بوده است. به نظر می رسد خودروی برقی مدیر خودرو مجهز به موتور 90 کیلوواتی است که قادر به تولید 122 اسب بخار قدرت و 276 نیوتن متر گشتاور است.

طبق اعلام شرکت سازنده این سدان، با یک بار شارژ این خودرو می توانید مسافتی در حدود 401 کیلومتر را طی کنید. اگر بخواهیم باتری های این خودرو را با جریان معمولی شارژ کنیم، شارژ کامل آن حدود 9 ساعت زمان می برد. شتاب 0 تا 100 چری آریزو 5 الکتریکی تنها در 8.4 ثانیه به دست می آید.

گیلاس برقی به ایران آمد + عکس

این سدان برقی در مقایسه با نسخه بنزینی خود امکانات و آپشن های جدید زیادی نخواهد داشت و برای متمایز ساختن این خودرو از تغییراتی در بدنه و چیدمان کابین استفاده کردند. از جمله مزایای این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید  فال آرزو روزانه متولدین هر ماه | آرزو خود را بازگو کرده و فال آرزو را دنبال کن!

گیلاس برقی به ایران آمد + عکس

سانروف، شیفتر ماوس، چراغ های روز، سیستم کنترل پایداری و کشش، صندلی ها و فرمان چرمی، تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش بزرگ با دوربین عقب، شش کیسه هوای ایمنی، آینه های تاشو برقی با تنظیم زاویه داخلی برقی، کلاستر A پشت آمپلی فایرهای دیجیتال ، ترمز دستی برقی.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *