چرا یوسف تیموری مخفیانه به مزار شهدا رفت؟


روز جدید؛ یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون که در حال حاضر دو فیلم در حال اکران در سینماها است گفتگوی جالبی با سینماآنلاین داشت. “یک مثال جالب وجود دارد. آنها می گویند شما هم می خواهید صدقه بدهید. بخشی از آن باید یک راز باشد و بخشی از آن باید برای مردم بعد از شما برای یادگیری روشن شود. کمدین” گفت: “بگذارید واقعا بر نسل بعدی تأثیر می گذارد. “

 یوسف تیموری
بازیگر سریال زوج یا فرد ادامه داد: من همه مشکلات را به عنوان یک هنرمند می پذیرم و خودم هم یک مشکل دارم. بیایید کل بینی را کنار بگذاریم. من از سراسر تهران از جوادیا گرفته تا نیوران دوستانی دارم. تمام مشاغل حتی برای اقلیت های مذهبی نیز برای من قابل احترام است. من دوستانی داشتم که مورد احترام من بودند و در همان جنگهایی که اخیراً در سوریه و عراق اتفاق افتاد و به عنوان دوستان من در آنها شرکت کردند و جنگیدند. همه ما شیعه هستیم. اعتقادات مذهبی مهم است ، اما در این بحث من کاری با اعتقادات مذهبی ندارم. من درمورد این واقعیت صحبت می کنم که این افراد بدون هیچ چشم و هم چشمی و برای بدست آوردن پول رفتند و جنگیدند تا دشمن به مرزهای ما نزدیک نشود. مسائل اعتقادی و میهنی را به کلی بخاطر بسپارید. در جایی از دنیا کارهای دیوانه وار زیادی انجام می دهند ، قطعاً یک سری از مردم باید بروند و کمک کنند ، بعضی از افراد مغرور بدون اینکه بخواهند امتیاز بگیرند دوستان من هستند و حتی به این چیزها فکر نکرده اند
لطفا مردم به جای جمع بندی ، بیشتر به این موضوع توجه کنند. چیزی که دوست نداشتم درباره اش صحبت کنم و می خواستم آن را مخفی نگه دارم ، احترام به این افراد بود.
اما برخی از دوستانم مرا به یاد افرادی می اندازد که اکنون به آنها افتخار می کنیم و اکنون با افتخار زندگی می کنند. آنها یادآور افرادی هستند که هشت سال برای کشور ما جنگیده اند.

بیشتر بخوانید  گلها در سفر به جزیره مانی

این افراد برای من بسیار محترم هستند ، شما به من گفتید که چرا من گاهی اوقات به بهشت ​​زهرا می روم. من سعی می کنم در آرامستان های شهدا دیده نشوم ، اما دوست دارم به شهدا احترام بگذارم ، آنها معلمان من هستند. حتی وقتی به بهشت ​​زهرا سرخاک شهدا می روم سعی می کنم شناخته نشوم زیرا شخصیت کمدی دارم. من به عنوان یک بازیگر طنز در میان مردم ایستادم ، خدای ناکرده دوست دارم چهره کمدی من ارزش شهدا را س questionال کند ، ارزش کسانی که پرچم آنها همیشه بالا است. به همین دلیل است که همیشه خودم را مبدل می کنم یا خیلی مخفیانه به مأموریت های مقدس شهدا می شوم. من این را یک بار می گویم و دیگر مصاحبه ای در این باره انجام نخواهم داد. حضور من در حرم شهدا ایمان قلب من است. من عاشق شهدا هستم و آنها مانند معلمانی هستند که در آنها شرکت می کنید و تکرار می کنید. مادر شهیدی مرا دید و گفت: هرچه از شهدا می خواهی به تو می دهند. گفتم: “خدا نکند این حرف را بزنی”. این افراد هر آنچه لازم داریم را به ما داده اند تا بایستیم و کار خود را سالم انجام دهیم. من به حرم مطهر شهدا نمی آیم تا از شهدا چیزی بخواهم ، اتفاقاً ما وقتی حرم شهدا می آیند خوشحال می شویم. الان ده سال است که در حرم شهدا افتخار می کنم. از نظر من ، آنها مانند پدران رنگارنگ بودند و من آنها را مانند عموهایم دوست داشتم.

بیشتر بخوانید  نحوه تفتیش بدنی داوطلبان کنکور سراسری امروز توسط پلیس + عکس

دیدگاهتان را بنویسید