مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چرا یارانه شهریور واریز نشده ۱۴۰۱

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


چرا یارانه شهریور واریز نشده ۱۴۰۱ | علت واریز نشدن یارانه شهریور امروز و ایا یارانه شهریور واریز شد کی واریز میشود زمان دقیق پرداخت یارانه معیشتی نقدی در ادامه مطلب.

برخی از خانوار می‌گویند هنوز یارانه شهریور و معوقات یارانه‌های قبلی برای آنها واریز نشده است که علت واریز نشدن در ادامه امده است.

یارانه شهریور ماه حساب خانوارها واریز و از ساعت ۲۴ امشب 20 شهریور قابل برداشت شد. اگر پیش از این خانوارها وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کرده‌اند، اقساط این وام از حساب آنها کم می‌شود.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، خانواری که یارانه اردیبهشت آن‌ها قطع شد و درخواست بازبینی دادند، درخواست آنها بررسی شد. اگر در بازبینی در دهک اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه این ماه به آنها تعلق می‌گیرد.

 

«چرا معوقات اردیبهشت و خرداد معترضان را واریز نکردید و فقط مرداد را واریز کردید؟»

«از معوقات فقط خرداد واریز شده و مبلغ اردیبهشت که بعد از اعتراض واریز کرده بودن هنوز قابل برداشت نیست. این دیگه چه مدلشه چرا واقعا؟»

«برای خانواده ۴ نفره بانک ملی در تیر ماه فقط ۳۰۰ تومان واریز کرد. ساعت ۵ امروز هم برای مرداد ۱۲۰۰ واریز کرد. از معوقات اردیبهشت و خرداد و کسری واریز تیر هم خبری نیست. سازمان هدفمندی هم چی ارسال شد. پاسخگو نبودند.»

 

با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  علت واریز نشدن سهام عدالت | علت واریز نشدن سهام عدالت بعضی افراد | علت واریز نشدن سود سهام عدالت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *