چرا گوگل پلی برنامه دانلود نمیکند ۱۴۰۱


چرا گوگل پلی برنامه دانلود نمیکند ۱۴۰۱ | علت کار نکردن گوگل پلی و چرا پلی استور دانلود نمیکنه و چرا نمیتونم از گوگل پلی چیزی دانلود کنم در ادامه مطلب.

امروز 1401 ، گوگل پلی به علت فیلتر شدن ، دانلود نمی کند و کار نمیکنه.

مشکل دانلود از گوگل پلی از موارد مهمی است که در گوشی های اندروید می‌تواند رخ دهد و دانلود کردن برنامه ها را با مشکل مواجه کند. در زمان دانلود برنامه ها ممکن است هشدارهایی مانند Waiting for Download برای شما به نمایش در آید. در صورتی که این پیام را در گوگل پلی مشاهده کنید، دانلود برنامه هیچ گاه تکمیل نمی‌شود؛ در نتیجه باید یک سری اقدامات انجام دهید تا مشکل دانلود نشدن برنامه ها از گوگل پلی برطرف شود. اگر با مشکل دانلود از گوگل پلی مواجه شده‌اید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اگر برنامه ای از گوگل پلی استور بر روی گوشی شما دانلود نمی‌شود، باید اتصال گوشی به اینترنت و همچنین سرعت اینترنت خود را بررسی نمایید. برای رفع مشکل دانلود از گوگل پلی با وای فای، باید اتصال گوشی به Wi-Fi را قطع کنید و به اینترنت سیم کارت خود متصل شوید تا از دیتای موبایل استفاده کنید.

اما اگر در زمان دانلود برنامه با دیتای موبایل به مشکل دانلود برنامه از پلی استور برخوردید، باید دیتا را خاموش کنید و به وای فای متصل شوید.

همچنین می‌توانید با انتخاب Airplane mode اتصال موبایل به اینترنت را قطع کنید و سپس Airplane mode را خاموش کرده و دوباره به اینترنت متصل شوید.

بیشتر بخوانید  فیلم لحظه پرتاب تلسکوپ جیمز وب + ویدیو

یکی دیگر از مواردی که موجب ایجاد مشکل در دانلود برنامه ها می‌شود، انتخاب اینترنت خاص برای دانلود برنامه هاست. با تعیین این موضوع، برای گوشی خود محدویتی تعریف می‌کنید که در زمان استفاده از کدام اینترنت، اجازه دانلود برنامه ها را به دستگاه می‌دهید.

در این زمان در صورتی که گزینه Wi-Fi را انتخاب کرده باشید و اکنون از اینترنت دیتا برای دانلود برنامه استفاده می‌کنید، این مشکل با اتصال به وای فای و یا از طریق حذف محدودیت در تنظیمات گوشی برطرف خواهد شد.

ممکن است شما این محدودیت را برای دانلود از طریق اینترنت وای فای تنظیم کرده باشید که در صورت استفاده از اینترنت وای فای دیگر قادر نخواهید بود برنامه ای را دانلود نمایید.

یک راهکار برای رفع این مشکل اتصال به اینترنت دیتای گوشی است. راهکار دوم رفع این مشکل نیز حذف محدودیت برای دانلود نشدن برنامه ها با اینترنت وای فای، می‌باشد.

 

با ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید