چرا چمدان مسافران شیراز-بندرعباس باقی مانده است؟



شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز دیروز شیراز – بندرعباس به دلیل گذاشتن چمدان برای مسافران ، توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

به گزارش ایسنا ، ساعت 14:30 دیروز (جمعه ، اول مرداد) پرواز 3388 هواپیمایی ایران ایر با 34 مسافر از شیراز به بندرعباس پرواز کرد ، در حالی که چمدان مسافران از هواپیما خارج شد و مسافران بدون آگاهی به مقصد رسیدند. از این مشکل ، آنها با این حادثه روبرو شده و به مدیران این شرکت هواپیمایی اعتراض کردند.

حسین جهانی ، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی به ایسنا گفت: “اگرچه ما در این پرواز کلیه پروتکل های بهداشتی مانند محدودیت 60٪ مسافر را رعایت کرده بودیم ، وی افزود: دما در حال گرم شدن است و ATR آنها نمی توانند مسافران و محموله های خود را تحویل دهند. در همان زمان به دلیل محدودیت آنها.

وی افزود: در این راستا تصمیم گرفتیم به جای کاهش تعداد مسافران ، همه مسافران به مقصد برسند و بار خود را با پرواز دیگری تحویل دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در همین راستا 5 بسته 22 کیلوگرمی محموله به دلیل فساد توسط همان پرواز به مقصد تحویل داده شد و 22 بسته باقیمانده حدود 300 کیلوگرم توسط این ادغام شد هواپیما و ساعت 22: شب گذشته وی را با پرواز 3376 شیراز – کیش و سپس با پرواز 3360 کیش – بندرعباس ساعت 23:30 به فرودگاه این شهر اعزام کردند.

جهانی گفت: “سرانجام مسافران منتظر در فرودگاه چمدان های خود را دریافت کردند و ما چمدان ها را به صورت رایگان برای سایر مسافران ارسال کردیم.”

بیشتر بخوانید  اخراج گودرزی توسط معاون حقوقی تراکتورسازی - اخبار فوتبال ایران - خبر ورزشی تسنیم

به گزارش ایسنا ، این انتقاد از سوی مسافران عمدتا به این دلیل است که تصمیم ناگهانی مدیران هواپیمایی در فرودگاه شیراز بدون اطلاع آنها گرفته شده و آنها به مقصد اشاره کرده اند که عناصر اساسی مانند داروها ، کلیدهای خانه و غیره. آنها با چمدان های خود رفته بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید