چرا وزارت بهداشت با ورود هلال احمر برای تسریع در واکسیناسیون مخالف است؟ هلال احمر: ما 3 بار درخواست داده ایم


واکسن تاج وزارت بهداشت و تاج در هلال احمر

MeetNews محمدحسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه چرا هلال احمر برای تسریع در روند واکسیناسیون وارد نشده است ، گفت: تاکنون هیچ درخواستی از وزارت بهداشت برای ورود به چرخه واکسیناسیون ارائه نشده است. اگرچه ما 3 بار درخواست داده ایم.

وی افزود: اگرچه در بحث واکسیناسیون در برخی از شهرها از جمله اهواز و اخیراً در کوم ، با کمک اداره درمان و توانبخشی هلال احمر ، با دانشگاه علوم پزشکی در بحث واکسیناسیون همکاری داشت ، اما هلال احمر رسما از آنجایی که وضعیت اضطراری در کشور می خواهد وارد پروسه واکسیناسیون شود ، علی رغم میل ، توانایی و ظرفیت ما ، باید بگویم نه ، از ما خواسته نشد.

قوسیان مقدم با اشاره به ظرفیت این جمعیت گفت: هر جا از ما خواسته شود با لذت و اشتیاق برای خدمت وارد شده ایم. هلال احمر تلاش های بی وقفه ای در زمینه واکسیناسیون و قرنطینه مرز انجام داده است اما امیدواریم که مراقبت کنیم درباره تغییر. “بیایید این جمعیت را از نزدیک تماشا نکنیم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر در مورد انجام تعهد اولیه جمعیت هلال احمر در تهیه 10 میلیون واکسن توضیح داد: “اگرچه تعهد اولیه ما صدور 10 میلیون واکسن پس از دریافت مجوز و موفق به وارد کردن واکسن فراتر از آن بود ، اما هنوز هم هستیم هنوز آماده می شود “برای آماده سازی جدید برای ورود محموله های آینده به کشور.

وی در پایان گفت: برای تأمین واکسن مورد نیاز کشور علاوه بر تولید داخلی ، توافق نامه های جدیدی با شرکای بین المللی در حال انعقاد است ، هرچند چشم انداز بانک مرکزی ، دولت جدید و حمایت های خارجی وزارتخانه بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید  گفتگو با پیرمردی که در ۷۲ سالگی معروف شد! | گفتگو برنامه تیوی پلاس با مردی که توسط ویدئو شعر خواندنش مشهور شد +ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید