مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چرا عرضه برخی سهام در بورس سهام افزایش یافته است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


علیرضا کدیور با اشاره به روند فعلی معاملات بورس اوراق بهادار افزود: “برخی اوقات بازار در جریان معاملات خود نیاز به اصلاح دارد. بازار سهام طی سه هفته گذشته رشد چشمگیری در برخی شاخص ها و سهام کوچک داشته است. قیمت سهام در ماه های اخیر

وی گفت: سهامداران نباید نگران کاهش روند بازار باشند و رفتارهای احساسی بازار را در پیش بگیرند. – قیمت سهام شرکت ها طی ماه گذشته به طور متوسط ​​2 تا 5 درصد افزایش یافته است ، بنابراین به نظر می رسد سرمایه گذاران به دلیل رشد خوبی که در این مدت کسب کرده اند ، تمایل به سودآوری دارند.

کدیور گفت: “معقول است سهامداران چنین بازدهی را برای مدت یک ماه داشته باشند.” بنابراین ، افزایش افزایش عرضه در بازار و روند نزولی شاخص برای مدتی بی دلیل نیست.

چرا عرضه برخی سهام در بورس سهام افزایش یافته است؟

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه برخلاف پیشنهادات ارائه شده در سهام برخی از شرکت ها ، باید شاهد تقاضا با منابع نقدینگی بیشتری در بازار باشیم ، گفت: در زمان صعود سریع شاخص بورس دو گروه از سهامداران مانند افراد که سهام را با قیمت پایین تر می خرند یا سرمایه گذارانی که قبلاً آن سهام را داشتند و حاضر به فروش سهام با قیمت پایین نبودند اکنون که قیمت ها به شدت افزایش یافته است ، ممکن است به دلایلی با فروش سهام شما بخواهند بازار را ترک کنند یا به سرمایه گذاری در سایر سهام بپردازند سهام ، این یکی از عواملی است که باعث افزایش عرضه در بازار شده است.

222322

بیشتر بخوانید  پرواز‌ها به فرودگاه استانبول عملیاتی شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *