مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چرا ظریف اجازه بازدید از تخت روانچی را ندارد + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ظریف از دیدار با نماینده ایران منع شد

تشویق کننده: تخت روانچی، نماینده ایران در سازمان ملل، مبتلا به سرطان است و در بیمارستانی در نیویورک بستری شده است.

آمریکا به ظریف اجازه ملاقات با تکتروانچی را که به دلیل سرطان در بیمارستانی در نیویورک بستری بود، نداد.

این روزنامه آمریکایی از بیانیه روز جمعه مقامات آمریکایی و ایرانی خبر داد که دولت دونالد ترامپ از وزیر امور خارجه ایران خواسته است با مجید تخت روانچی، نماینده ایران در سازمان که در بیمارستان نیویورک بستری است، دیدار کند. بستری شدن در بیمارستان رد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که برای مقامات ایرانی در سفر به نیویورک وجود دارد، به پلیس خارجی گفت: وزیر امور خارجه ایران سعی کرد با مجید تخت روانچی که در بیمارستانی در نزدیکی مقر سازمان ملل در نیویورک بستری شده بود، دیدار کند. اما دولت آمریکا این درخواست را رد کرد.»

واکنش ها به رد درخواست ظریف برای مراجعه به روانپزشک

خبرنگار نیویورک تایمز در توییتر خود نوشت: تخت روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل، مبتلا به سرطان است و در بیمارستانی در نیویورک بستری شده است. ظریف درخواست سفر کرد.

ترامپ اجازه ملاقات ظریف با روانپزشک را نداد!

وزارت خارجه آمریکا این اجازه را به او نداد و گفت ابتدا باید اسیر آمریکایی در ایران آزاد شود.

ظریف برای خروج از منطقه ممنوعه تعیین شده در نیویورک به مجوز دولت آمریکا نیاز دارد.

با سفر هیأت ایرانی به نیویورک و انتشار تصاویر آن، برخی رسانه ها برخلاف عرف از غیبت روانپزشکان در این جلسات خبر دادند و گمانه زنی کردند. حالا علت غیبت او سرطان تخت روان و بستری شدن در بیمارستان مشخص شده است.

بیشتر بخوانید  سلفی خصوصی خواننده و همسرش در اتاق خواب!

واکنش عراقی ها به ماجرای ملاقات با روانپزشک

معاون وزیر امور خارجه با انتقاد از رویکرد دولت آمریکا مبنی بر عدم اجازه ملاقات محمدجواد ظریف با مجید تکت روانچی در بیمارستانی در نیویورک، برای سلامتی تخت روانچی دعا کرد.

سید عباس عراقچی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به بیماری مجید تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل و بستری شدن وی در بیمارستان نوشت: انشاءالله مجید به زودی بهبود می یابد و به وظایف خود باز می گردد، اما روس برای دولت. در نیویورک چه کسی مسائل انسانی را گروگان اهداف سیاسی خواهد کرد. انشالله که دل و روح و روان ما حضور داشته باشد و دعای خیر همه ما همراه باشد. «انشاالله به زودی از بیمارستان مرخص می شود، پرانرژی، فداکار و با انگیزه و همچنین دوست داشتنی.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *