مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چرا زیر بالش خود سیر بگذاریم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حبه سیر

استفاده از سیر در اکثر غذاها، طعم آن را شگفت انگیز می کند، چراکه یک راه عالی برای افزودن طعم اضافی به غذاست و در سراسر جهان از آن استفاده می شود. اما آیا می دانستید که سیر نه تنها برای استفاده در آشپزخانه، بلکه در اتاق خواب نیز فوق العاده است؟

سیر

از لحاظ تاریخی، از سیر استفاده زیادی می شده است. بیشترین استفاده آن، در پختن غذا بوده که هنوز هم هست. اما کاربردهای دیگر و عجیب‌تر آن: برای مبارزه با حیوانات موذی و بیرون راندن شیاطین بوده است. اگرچه این دومی خرافه ای بیش نیست، اما افراد زیادی وجود دارند که معتقدند سیر خاصیت محافظتی دارد. پس بطور کلی، سیر فواید شگفت انگیزی دارد، چه زمانی که آن را می خورید و چه زمانی که آن را در اتاق خود دارید. یکی از این موارد استفاده در اتاق خواب است.

اثر آرام بخش

با یک حبه سیر زیر بالش، خیلی راحت تر و آرام تر می خوابید! ما متوجه شدیم که این کمی عجیب به نظر می رسد، اما مواد گوگردی موجود در سیر همراه با رایحه آن تأثیر آرام بخشی روی شما دارد. بوی سیر کمی از طریق بالش می رسد که به شما کمک می کند راحت تر به خواب بروید؛ به علاوه، کیفیت خواب شما را نیز بهبود می بخشد. به عبارت دیگر: شما سریع تر و عمیق تر می خوابید. چه چیز دیگری می خواهید؟

چگونه؟

یک یا دو حبه سیر (با پوست) را زیر بالش خود قرار دهید، متوجه تأثیر آن می شوید و مثل یک بچه می خوابید! البته نگران نباشید، صبح روز بعد که از خواب بیدار می شوید نه اتاق خواب شما بوی سیر می دهد و نه خود شما؛ همه همچنان می خواهند در کنار شما بنشینند! ارزش امتحان کردن را دارد؟

بیشتر بخوانید  نسخه رمال برای سردرد، جان یک زن را گرفت

درمان

همانطور که گفتیم سیر خاصیت های عالی دیگر نیز دارد. آیا با معده خود مشکل دارید، مانند اسید معده؟ یک لیوان آب که کمی سیر تازه به آن اضافه کرده اید را بنوشید؛ همچنین می توانید زمانی که به سختی به خواب می روید مقداری سیر را امتحان کنید. چطور؟ یک حبه سیر را له کنید و با مقداری شیر گرم و عسل به لیوان خود اضافه کنید و بنوشید. معجون ها طعم ناخوشایندی دارند، اما بسیار کمک کننده هستند!

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *