چرا حقوق بهمن ماه بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده – ایران چطور


چرا حقوق بهمن ماه به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت نشد؟

حقوق بازنشستگان در بهمن 1401 پرداخت شد اما از عیدی و پاداش سال 1402 خبری نیست و این سوال پیش می آید که چرا عیدی بازنشستگان پرداخت نشده است؟ و کی واریز میشه؟

بر اساس اخبار رسیده مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی تا نیمه اسفند ماه 1401 به حساب آنها واریز می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص درباره تاریخ پرداخت مستمری بگیران باجرم گفت: امیدواریم تا نیمه اسفندماه بتوانیم حقوق بازنشستگان باجرم را پرداخت کنیم. سید صولت مرتضوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان عیدی و پاداش پایان سال در دولت تعیین و ابلاغ شده است. وی درباره زمان پرداخت بجرم گفت: دولت با بیت المال و ما با درآمدها ارتباط داریم. باید وجوه را تامین کنیم و بعد عیدی بدهیم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تلاش می کنیم بتوانیم تا نیمه اسفند ماه بجرم را پرداخت کنیم، گفت: با این حال امیدواریم زودتر باشد.
باجرم برای کارمندان و مستمری بگیران تعیین شده است

میزان عیدی پایان سال مستمری بگیران، بازنشستگان، کمک هزینه از کارافتادگی و مزایای وراث مستخدمین متوفی مشمول صندوق بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی ارتش و سایر صندوق های بازنشستگی و ایثارگران. و جانبازان از کار افتاده نیز مبلغ قطعی 18 میلیون ریال است که حسب مورد از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی یا دستگاه اجرایی ذیصلاح قابل پرداخت می باشد.

کمیسیون تلفیق فردا درباره افزایش حقوق کارمندان تصمیم گیری می کند.
آیا این افزایش با نرخ تورم خواهد بود؟
پیشنهادات چیست؟

بیشتر بخوانید  علت اصلی گرانی قیمت خودرو در چند روز اخیر چیست؟ -

🔶 رحیم زارع با توجیه تصویب دستور امشب کمیته تلفیق قانون بودجه 1402 گفت: تبصره 12 لایحه بودجه به حقوق و دستمزد و معافیت های مالیاتی و به طور کلی به دغدغه های کارمندان اشاره کرده است. قرار بود این کمیته فردا صبح در جلسه در این باره تصمیم گیری کند.

🔶 وی درباره پیشنهادات نمایندگان در خصوص حقوق کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش 30 درصدی حقوق همه کارمندان در هر سطحی را در سال آینده دارند. برخی افزایش 31 درصدی را پیشنهاد می کنند و برخی دیگر افزایش تدریجی حقوق را پیشنهاد می کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتر و برای مبالغ جزئی 20 درصد افزایش می یابد و سقف این افزایش 31 درصد است. بالاخره فردا کمیسیون در مورد حقوق ها تصمیم گیری می کند.

هیأت های بازنگری دپارتمان پرونده های #کارکنان 3، 4 و 5 و #بازنشستگان 4 و 5 عنوان را بررسی می کنند.

تایید نهایی
مقام سوم هیات بازرسی استان
رتبه 4 و 5 هیئت محاسبات مرکزی (وزارت)
خواهد بود.

🔶 پیش از آن دفاتر به پرونده همکاران شاغلین رتبه 1 و 2 و مستمری بگیران رتبه 1 تا 3 رسیدگی کردند.

⬅ طبق عکس بالا رتبه 3 (دستیار معلم) برای همکار با 10 سال سابقه کار در کمیته بررسی پست تایید و به استان ارسال شد.

ترکی: وام ضروری بازنشستگان کشوری 30 میلیون تومان شد

🔵👈 مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اعتبار لازم بازنشستگان کشوری به 30 میلیون تومان افزایش یافت.

🔵👈 به گزارش شبکه بازنشستگان نعمت الله ترکی، وی از افزایش 100 درصدی وام های مورد نیاز مستمری بگیران در کشور خبر داد. پیش از آن مستمری بگیران صندوق 15 میلیون تومان وام ضروری دریافت کردند.

بیشتر بخوانید  به سرپرستان کرونایی وام پرداخت می‌شود + مبلغ وام و شرایط

🔵👈 ترکی همچنین از پرداخت 50 میلیون تومان خرید لوازم خانگی برای مستمری بگیران صندوق و 30 میلیون تومان وام ازدواج به فرزندان مستمری بگیران از سال 1402 خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید