چرا بیماری عروق کرونر قلب در انگلیس کاهش می یابد؟



به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس گفت که از 19 ژوئیه (28 ژوئیه) محدودیت های اصلی تاج گذاری از استفاده از ماسک در فضاهای عمومی تا فاصله اجتماعی و نیاز به کار از راه دور برداشته می شود.

وی با تأیید اینکه اپیدمی تاج به پایان نرسیده است ، پیش بینی می کند تعداد بیماران دارای تاج به مدت دو هفته به 50000 نفر در روز برسد و آنها باید برای تحمل مرگ بیشتر آماده شوند. با این حال ، جانسون معتقد است که باید یاد گرفت که با تاج زندگی کند و مسئولیت های قانونی را جایگزین مسئولیت های شخصی کند.

نخست وزیر انگلیس به تدریج محدودیت های تاج گذاری را از اواخر ماه مارس کاهش داده و پیش بینی کرده است که آنها را در هر زمان بر اساس وضعیت تاجگذاری و اگر تعداد بیماران تحت کنترل باشد ، از بین ببرند. تاکنون ، سه مرحله از استراتژی دولت برای رفع محدودیت های تاج اجرا شده است ، اما گسترش سریع دلتا منجر به تاخیر چهار هفته ای در مرحله نهایی در ژوئن گذشته شده است.

جانسون در 15 ژوئن اعلام کرد که تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونر قلب با سرعت 64 درصد در هفته افزایش می یابد و در برخی مناطق تعداد آنها هر هفته دو برابر می شود. به گفته وی ، متوسط ​​تعداد افراد بستری در بیمارستان های انگلیس هر هفته 50 درصد افزایش می یابد.

جانسون به تعویق انداختن مرحله نهایی محدودیت های تاج را که قرار بود از 21 ژوئن اجرایی شود ، تصمیمی دشوار خواند و گفت: “ما می توانیم مرحله چهارم را با وجود مرگ احتمالی هزاران نفر ، در 21 ژوئن ادامه دهیم و اجرا کنیم. “یا چند هفته حیاتی به سرویس بهداشت ملی فرصت دهید تا افراد بیشتری را واکسینه کند.

بیشتر بخوانید  چرا رسول خدا خانواده خود را دوست داشت؟ کلاس چهارم – ایران چطور

وی گفت که به تعویق انداختن مرحله نهایی پیوند بای پس عروق کرونر یک تصمیم منطقی است و امیدوار است که تا 19 ژوئیه ، دو سوم بزرگسالان بالای 50 سال ، همه افراد آسیب پذیر ، کارکنان بهداشت و همه افراد بالای 40 سال اولین دوز خود را دریافت کنید. ماه گذشته برای واکسیناسیون کامل دریافت کرده اید.

اکنون ، نه تنها وضعیت کرونا بهبود نیافته است ، بلکه به گفته ساجد جاوید وزیر بهداشت انگلیس ، تعداد بیماران دارای تاج در تابستان می تواند به 100000 نفر در روز برسد. وی به بی بی سی گفت: “با كاهش محدودیت ها ، انتظار داریم تعداد كشته شدگان به طور قابل توجهی افزایش یابد.” او می گوید هیچ کس نمی تواند به طور قطعی بگوید که چه آینده ای برای ولیعهد در انتظار است. Crown Epidemic یک وضعیت ناشناخته است و “هرچه پیشرفت می کنیم ، مشخص می شود که پیش بینی ها در این زمینه از اطمینان بیشتری برخوردار نیستند.”

بر این اساس ، روز گذشته وزیر آموزش انگلیس اعلام کرد که از 19 ژوئیه تمام محدودیت های تاج گذاری در مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها برداشته می شود و فقط دانش آموزانی که از آزمایش تاج گذاری عبور کرده اند قرنطینه می شوند. طبق قوانین فعلی علاوه بر دانش آموز بیمار ، افرادی که از نزدیک با وی در ارتباط بوده اند نیز باید قرنطینه شوند.

گزارش ها نشان می دهد که فقط در هفته گذشته ، 640،000 دانش آموز در سراسر انگلیس به دلیل تاج گذاری در مدرسه غایب بوده اند و تعداد آنها به سرعت در حال رشد است.

بیشتر بخوانید  آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت سالگرد جنگ 33 روزه

وزیر بهداشت انگلیس: آنچه برای دولت مهم است تعداد بستری شدن در بیمارستان و تعداد مرگ و میر است.

در این شرایط ، بوریس جانسون می گوید اگر نتوانیم در چند هفته آینده جامعه را مجدداً بازگشایی کنیم ، پس باید از خود بپرسیم کی زمان رسیدن به یک حالت طبیعی است؟ به گفته نخست وزیر انگلیس ، پاسخ کسانی که می گویند ما باید رفع محدودیت های تاج را به تعویق بیندازیم این است که اجرای این مرحله را به زمستان که قدرت تاج بیشتری دارد موکول کنیم یا از هرگونه اقدامی در این زمینه خودداری کنیم. توجه. نگاه نگاه امسال.

دولت انگلیس معتقد است که واکسن کرونر می تواند میزان بستری در بیمارستان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. سجاد جاوید می گوید پس از رفع محدودیت ها تعداد بیماران افزایش می یابد ، اما آنچه برای دولت مهم است تعداد بستری شدن در بیمارستان و تعداد مرگ و میر است.

جانسون همچنین دوشنبه گذشته اعلام کرد که واکسن های کرونر م haveثر بوده و تاکنون 45 میلیون نفر را واکسینه کرده است که 33 میلیون نفر برای بار دوم واکسینه شده اند. نخست وزیر انگلیس پیش بینی کرد که تا 19 ژوئیه کل جمعیت بزرگسال کشور دوز اول و دو سوم دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کنند. به گفته وی ، افرادی که در این مدت در بیمارستان بستری بودند واکسن کرونر دریافت نکردند.

بنابراین می توان پیش بینی کرد که موج سوم تاجی در انگلیس با امواج قبلی متفاوت باشد. کارشناسان بر این باورند که علی رغم افزایش تعداد بیماران کرونر ، در موج بعدی تاج تعداد کشته ها کم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید  خوردن کله پاچه در بارداری نی نی سایت – ایران چطور

نیل فرگوسن ، استاد کالج امپریال لندن و مشاور دولت انگلیس در زمینه بهداشت ، می گوید؛ تأثیر واکسیناسیون تاج به این معنی است که موج سوم تاج با موج دوم متفاوت است ، که در آن روزانه هزار نفر می میرند. به گفته وی ، تعداد قربانیان موج سوم تاج نباید بیش از 50 نفر در روز باشد.

به عبارت دیگر ، دولت جانسون قصد دارد با تغییر هوشمندانه تاکتیک های خود در برابر تاج ، از مسئولیت های خود در این زمینه فرار کند. با این حال ، اعمال محدودیت های کرونر بار اقتصادی سنگینی بر دوش دولت جانسون گذاشت و ادامه این وضعیت چندان پایدار نبود. اقتصاد انگلیس به دلیل محدودیت های اپیدمی تاج ، بیشترین آسیب سالانه را از نزدیک به سه قرن گذشته (2020) متحمل شده است. در همین حال ، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اقتصاد این کشور را تا مرز ورشکستگی پیش برد.

دوم ، جانسون پس از آنكه یك بار مرحله آخر تحریم كرونا را به تعویق انداخت و حزب وی به دلیل ضعف حاكمیت در اپیدمی كرونا محبوبیت كافی را از دست داد ، دیگر راهی برای بازگشت ندارد. با این حال ، اگر قمار وی برای کاهش مرگ بیماران کرون با یک برنامه واکسیناسیون کار کند ، نه تنها بخشی از محبوبیت حزب او به دلیل نشاط اجتماعی بازیابی می شود ، بلکه می تواند به عنوان یک روش تجربی مورد استفاده قرار گیرد و در کشورهای دیگر ذکر شود.

دیدگاهتان را بنویسید