چرا ایران چندین نوع واکسن تاج درست کرده است؟ فیلم + فیلم – اخبار لرستان – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب خرم آباددر 24 ژوئن سال جاری ، مجوزی برای تزریق اولین واکسن تاج ایرانی به نام کو ایران برکت صادر شد و ایران به گروه شش کشور تولید کننده این واکسن پیوست و بسیار افتخار کرد.

واکسن ایران برکت کاملاً مبتنی بر دانش محلی و موفقیت دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی است و تاکنون بیش از 300000 هموطن واکسن برکت را در مراحل واکسیناسیون عمومی و طبق گفته رئیس دفتر فرمان امام (ره) دریافت کرده اند. 50 میلیون دوز .

علاوه بر واکسن کو ایران برکت ، 6 واکسن ایرانی دیگر کاندید واکسن هستند و در آزمایشات بالینی قرار دارند و اکنون جمهوری اسلامی ایران از همه فناوری ها و بسترهای تولید واکسن های مدرن در جهان برخوردار است.

بعد از اینکه ایران به این موفقیت بزرگ دست یافت ، دشمنان و برخی از مردم غرب سعی کردند این غرور ملی را از طرق مختلف زیر سال ببرند و برخی نیز پرسیدند که چرا ما به جای چندین نوع واکسن ، یک واکسن درست نکردیم و ….

سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در سفر خود به لرستان برای اولین بار دلایل ساخت چندین نوع واکسن تاج از جمهوری اسلامی ایران را بیان کرد که می توانید در فیلم زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام / 641 / ت

بیشتر بخوانید  پیام اولین قهرمان المپیک تاریخ ایران به حسن یزدانی

دیدگاهتان را بنویسید