چرا از وقتی رئیسی رئیس جمهور شده حقوق ها دیر واریز می شود؟ – ایران چطور


چه تعداد از کاربران سایت ایرانی (بازنشستگان کشوری، مستمری بگیران لشکری، فرهنگیان، کارگران و …) اعلام کردند که از زمان ریاست آقای رئیسی (خرداد 1400) حقوق ها با تاخیر بسیار و در آخرین لحظات بسیار دیر پرداخت شده است.

دلیل ش چیه؟

در بخش نظرات به ما بپیوندید

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

اخبار منتشر شده از سوی کارمندان و بازنشستگان برخی ارگان های دولتی مانند وزارت آموزش و پرورش حاکی از آن است که هنوز حقوق مرداد ماه به آنها واریز نشده است.

مسئولان سازمان برنامه و بودجه به باشگاه خبرنگاران جوان گفتند که این اتفاق بی سابقه است و گاهاً این اتفاق می افتد، اما در مجموع هیچ مشکلی در بودجه برای پرداخت حقوق وجود ندارد و جای نگرانی نیست.

مقامات این موضوع را برای بررسی دقیق تر به خزانه داری ارجاع دادند، در حالی که مقامات صندوق بازنشستگی گفتند که 70 درصد بودجه را از سازمان برنامه و بودجه دریافت کرده اند، اما مرخصی 6 روزه کرون پرداخت ها را به تعویق انداخت.

مسئولان این سازمان می گویند تلاش می کنند تا پایان ساعت کاری امروز حقوق خود را پرداخت کنند.

مستمری بدون پرداخت دلیل تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان مرداد بازنشستگان کشوری در زمان پرداخت مستمری 1400 دلیل تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگی مرداد 1400 دلیل تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان تاریخ پرداخت مستمری بازنشستگان کشوری

بیشتر بخوانید  قیمت انواع سکه و طلا ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / سکه چقدر ارزان شد؟ -

دیدگاهتان را بنویسید