چرا آلومینیوم در دقیقه های آخر نتیجه را رها می کند؟


آژانس فارس اراک؛ تیم فوتبال ورق آلومینیوم آنها در سه بازی خارج از خانه و همچنین یک تساوی شکست خوردند و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به تیمی باختند که قبل از این مسابقه شکست نخورده بود و به دنبال سهمیه آسیا بود ، اما مهم چیست؟ این شکستگی ها را نباید از نظر احساسی مشاهده کرد و باید از نظر فنی مورد بررسی قرار گیرد ، چیزی که هنوز توسط باشگاه بررسی و ریشه کن نشده است. اگر به نتایج بدست آمده توسط باشگاه دقت کنیم ، خواهیم دید که تیم آلومینیوم در این بازی ها به طور کلی در آخرین دقایق بازی شکست را قبول کرده و امتیازات را از دست داده است که به طور خلاصه این نتایج را بررسی خواهیم کرد.

در هفته بیست و چهارم بازی ذوب آهن اگرچه یک امتیاز جلوتر بود اما در دقایق پایانی یک گل دریافت کرد که البته این اشتباه به دلیل اشتباهات و سردرگمی مدافعان است.

در هفته بیست و ششم ، در حالی که با سیرجان گوهر یک به یک بودند ، در وقت اضافه نتیجه مجازات را مجاز کردند و در دیدار برابر پرسپولیس مدافعان دو گل به ثمر رساندند و در جام حذفی 2-0 شکست خوردند. در دقیقه 72 آنها از گوهر پیشی گرفتند اما بازهم به اشتباه دروازه بان آنها بازی مساوی شد و در دقیقه 85 و 92 دو گل دریافت کردند تا بازی 3-1 شود و حذف شود.

با این حال ، دلیل انتقال بازی ها در آخرین لحظات می تواند دلایل مختلفی باشد ، از جمله عدم بدن سازی مناسب ، که باعث می شود بازیکنان در پایان بازی کمتر صحبت کنند ، که طبق اطلاعات من باشگاه تمرینات خود را ترک نکرده است اردوی تیم. مشکل این است که تیم در پایان بازی ها سقوط می کند.

بیشتر بخوانید  فهیمه پایتخت عزادار شد | نسرین نصرتی لباس سیاه بر تن کن

دلیل دیگر جایگزینی های نادرست قاب تکنیکی که هماهنگی بازی و اصرار کادر فنی را برای استفاده از بازیکنانی که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده اند از بین می برد و اگر اینگونه باشد باید گفت بازیکن جدیدی که اصرار دارد که بازی آنها نمی تواند وزن این تیم را بالا ببرد. در نیمه اول بازی بازیکنانی که بازی کردند نتایج بهتری داشتند.

از آنجا که نیمه دوم بازی به عنوان نیمه مربیان شناخته می شود ، آیا عدم مهارت کادر فنی یا عدم راهنمایی لازم بین دو نیمه و عدم هشدارهای لازم به بازیکنان است ، اما این نوجوان است یک تحلیلگر ، چرا این مرد یک مجموعه است؟ آیا به کادر فنی تیم یا کاری که کمیته فنی باشگاه انجام می دهد نداد ، چرا او پس از هر بازی تحقیقات فنی لازم را انجام نداد تا نکات منفی و مثبت تیم مشخص شود و نکات لازم را به کادر فنی یادآوری کند؟ آیا کلوپ تزئینی است؟

اما این واقعیت که کادر فنی تیم داور را مقصر باخت در جام حذفی می دانند ، به گفته مربی که به بازیکنان توهین کرده است ، نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای شکست باشد ، زیرا این توهین تأثیری در روند و نتیجه نداشته است.

باید اذعان کرد که باید از نظر فنی ریشه داشته باشد ، نه احساسی ، و ضرر را بیش از آنکه موجه باشد فنی و فنی ارزیابی کند.

باز هم فرصتی برای جبران خسارت وجود دارد تا تیم را به جای مناسب برگردانیم ، این درست است ، زیرا ما دو بازی در خانه داریم و اگر نقاط ضعف تیم برطرف شود ، می توانیم دوباره به اوج برسیم ، زیرا باشگاه ترک کرده است در این فصل چیزی برای تیم نیست.

بیشتر بخوانید  مدیر عامل بانک روسی: قطع ارتباط روسیه با سوئیفت بعید است- اخبار اقتصاد جهان - اخبار اقتصادی تسنیم

******

سید علی بنی جمالی

******

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید