چراغ سبز استاندار گیلان برای افزایش قیمت نان در استان؟!


به گزارش آژانس فارس رشت ، ارسلان زارع صبح امروز در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان گیلان در سالن غدیر استانداری با تأکید بر لزوم استقرار اندیشه های متقیان حضرت علی (ع) مدیریت و خدمات مردم گفتند: برای جلب رضایت و اعتماد جامعه ، ادارات مختلف اجرایی و نظارتی باید به طور مستمر و با جدیت بیشتری از مسئولیت های خود مراقبت کنند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان آرد با اقداماتی از قبیل پرداخت هزینه تجهیزات برای بهبود کیفیت بسته های تحویلی به نانوایی ها ، اظهار داشت: افزایش آموزش نانوایی با بهبود و نوسازی ماشین آلات و نظارت مضاعف می تواند تولید با کیفیت را به همراه داشته باشد. مردم باشند.

سخنگوی دولت استان با یادآوری اینکه در گیلان ، به عنوان مرکزی برای تولید جوجه و مرغ یک روزه ، مصرف کنندگان باید به نرخ های مصوب دسترسی آسان داشته باشند ، افزود: در چنین شرایطی ، دولت با وجود محدودیت های اقتصادی و اعتباری ، ارز لازم برای مواد اولیه “تولیدکنندگان اطمینان بخش هستند و مردم نگران نباشند.

استاندار گیلان بر تقویت نظارت بر فروش آرد خارج از شبکه توسط برخی نانوایی ها و کار با متخلفان تأکید کرد و گفت: در هر بخشی که شواهدی مبنی بر سوice نیت وجود دارد ، مجازات های دولت پس از گزارش بازرسی ، باید جدی گرفته شود و در صورت تخلف مکرر ، به مردم اطلاع داده شود.

زارع با اشاره به تولید ماهانه حدود 11 میلیون قطعه جوجه یک روزه در گیلان و افزایش 28 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، اظهار داشت: تشدید نظارت ، نظارت میدانی و تأیید شبکه توزیع از مبدا تا مقصد جدی باشد و به طور مداوم انجام شود.

بیشتر بخوانید  دانلود بازی Minecraft همراه با برنامه Vidmate

در این جلسه گزارشی از فعالیتهای اردوی سازماندهی سازماندهی مرغ و دام توسط رئیس سازمان سمت ، مدیرکل دامپزشکی و معاون جهاد کشاورزی استان ، آخرین وضعیت تأمین ، نگهداری و نگهداری حمل و نقل آرد و گندم توسط رئیس اداره غلات استان و فرماندار رشت این شهر نمایندگی داشت.

انتهای پیام / 3389


دیدگاهتان را بنویسید