مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چالش نقل و انتقالات جدید استقلال

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


هفته گذشته مشخص شد که فرهاد مجیدی لیست افرادی را که برای انتقال تابستانی در نظر دارد به احمد مددی ، مدیر اجرایی تحویل داده و منتظر پایان فصل است.

به گفته روزنو ، پس از پایان لیگ بیستم با عنوان سومی تیم تحت هدایت مجیدی ، فعالیت های آنها در فوتبال ایران هنوز به پایان نرسیده است و آنها باید در نیمه نهایی جام حذفی مقابل گل گهر سیرجان بازی کنند.

پس از بازی با گل گهر ، می توان گفت که فعالیتهای نقل و انتقالی آبهای پایتخت در تابستان امسال رسما و با جدیت دنبال می شود؛ اگر آنها به فینال برسند ، این روند چند روز طول می کشد.

هنگامی که وظیفه مجیدی در جام حذفی مشخص شد ، او باید قبل از دیدار سرنوشت ساز مقابل الهلال از عربستان در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا ، نیازهای نقل و انتقالات تیم خود را برآورده کند و همانطور که پیشتر اشاره کرد ، در تلاش است تا همه بازیکنان تیمش از او حمایت کنند.

حفظ بازیکنان این تیم در تابستان یک چالش جدی هم برای مجیدی و هم برای باشگاه خواهد بود. باشگاهی که در طول فصل مشکلات مالی زیادی داشت ، سعی می کند تابستان گذشته به عنوان یک انتقال دهنده عمل نکند ، بنابراین احمد مددی چارچوب خاصی را تعیین کرده است.

به گفته مددی ، سقف قرارداد بازیکنان تابستان امسال اعمال می شود. مدیرعامل کنونی آبی ها که از رویکرد احمد سعدمند ، مدیر اجرایی سابق در نقل و انتقالات سال گذشته از زمان روی کار آمدن انتقاد کرده است ، به بازیکنان گفته است حداقل قرارداد بازیکنان یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان و سقف آن تنها 4 میلیارد تن باشد.

بیشتر بخوانید  بهار امسال 16000 لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان کشف شد

تصمیم مجیدی چالشی جدی برای بازیکنان ایجاد می کند. بازیکنان استقلال که به دلیل حضور در این تیم و عملکردشان با پیشنهادات مختلفی روبرو می شوند ، اکنون باید تصمیم بگیرند که آیا می توانند با این اعداد به فعالیت خود ادامه دهند یا در آینده موقعیت خود را در تیم های دیگر تصور کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *