مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیگیری مرسولات سازمانی | سامانه رهگیری مرسولات سازمانی با کد ملی – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


رهگیری ماموریت های سازمانی سامانه رهگیری پست سازمانی با کد ملی و پاسپورت موقت اربعین و استعلام لیست ترافیک اربعین و پیگیری پست کد ملی در مطلب بعدی.

سامانه رهگیری ناجات رهگیری ایجاد شده است تا کاربران بتوانند به راحتی مرسوله خود را رهگیری کنند (برگه تردد اربعین).

کارت ویژه سفر اربعین یا کارت موقت اربعین حداکثر ظرف 72 ساعت از طریق پست به آدرس متقاضی ارسال می شود.

سردار مهدی حاجیان درباره زمان ارسال بلیط ویژه اربعین گفت: بلیط ویژه اربعین یا برگه های موقت اربعین طی 72 ساعت از طریق پست به آدرس متقاضیان و کسانی که مایل به حضور در راهپیمایی عظیم و معنوی اربعین حسینی هستند تحویل داده می شود. ص).

وی همچنین درباره نحوه درخواست این اوراق گفت: مردم عزیز برای درخواست برگه تردد ویژه اربعین فقط به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند و به هیچ عنوان به مراکز گذرنامه مراجعه نکنند.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندانی که درخواست صدور گذرنامه را ارائه می کنند که قبلاً گذرنامه نداشته و یا گذرنامه آنها قبل از 15 شهریور 1392 صادر شده است. سال، آنها می توانند برای خدمات در “دفتر پلیس + 10” درخواست دهند. این افراد با اخذ برگه ویژه اربعین به عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه می توانند از تسهیلات یک بار سفر برون مرزی به مقاصد حرم مطهر در ایام اربعین امسال با یک دهم هزینه عادی بهره مند شوند. گذرنامه ها

اما اعتبار این پاس های ویژه چیست و تا چه مدت می توان از آنها استفاده کرد؟ این یکی از پرتکرارترین سوالات مخاطبان ایسنا بود که خبرنگار ما از فرج رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه پرسید.

بیشتر بخوانید  (تصاویر) نجات مهاجران سرگردان در دریا

وی با بیان اینکه گذرنامه های ویژه اربعین تنها برای عراق و مراسم اربعین با یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی صادر می شود، گفت: این موضوع مهمی است و مردم باید بدانند که این کارت های ویژه فقط برای سفر به عراق در ایام اربعین است. .

وی درباره مدت زمان کارت های ترافیکی ویژه نیز گفت: طبق توافق ما و طرف عراقی، برای زائران کارت ویژه اربعین صادر می شود. این اوراق توسط مراکز پلیس +10 صادر می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *