پیگیری حل مشکل آب شرب جزیره قشم از نخستین روز سال 1401



به گزارش شمانیوز ، دکتر افشار فتح الهی با بیان این مطلب اظهار داشت: رفع مشکلات آب در نقاط مختلف جزیره به عنوان یکی از خواسته های دیرینه ساکنان این منطقه از اولویت های اجرایی سازمان آزاد کشم است. منطقه در سال جدید.

وی ادامه داد: با دستور دولت مردمی آیت الله رییسی برنامه ریزی خوبی برای افزایش ظرفیت تولید آب در جزیره کشم و رفع مشکل آب شرب ساکنان نقاط مختلف انجام شده است.

رئیس سازمان مناطق آزاد کشم گفت: در سفر امروز (دوشنبه) وزیر نیرو به جزیره کشم، اعلام شد که با تسریع در اجرای طرح در کمترین زمان ممکن شاهد حل این موضوع خواهیم بود. پروژه شبکه آبرسانی

با فتح الهی; همچنین برای امسال قراردادهایی برای راه اندازی آب شیرین کن های جدید منعقد شد و تا پایان سال آب شرب سالم و بهداشتی برای جمعیت تمام روستاها به ویژه غرب چسما تامین می شود.

وی گفت: تامین آب روستای کشم یکی از موضوعات مهم در دولت مردمی آیت الله رییسی است و در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان تصمیمات خوبی برای اجرا در سال جدید تصویب شد.

رئیس سازمان مناطق آزاد کشم در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 1401 اهالی تمام روستاهای کشم از آب شرب بهره مند می شوند.

گفتنی است در اولین روز سال 1401 علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در سفری یک روزه به کشم از نیروگاه های فعال این جزیره بازدید کرد و پس از بررسی میدانی در گفتگو با رئیس منطقه آزاد کشم قول مساعد داد. حل این خواسته قدیمی مردم

بیشتر بخوانید  فرمانده انتظامی فارس:هیچ نوجوان اسکیت بازی در شیراز بازداشت نشده است

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

دیدگاهتان را بنویسید