پیگرد ادعایی از دانشگاه علوم پزشکی قم


بیژن سلیمان پور امروز در كوم در گفت وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به ادامه تصمیمات لازم در استان در مورد موضوع مبارزه ویروس کرونا وی گفت: تاکنون 97 جلسه هفتگی ستاد استان برای مبارزه با ولیعهد برگزار شده است در قالب به طور مستمر و با حضور فرمانداران نهادهای مختلف استان تشکیل می شود.

وی افزود: باید گفت از این طریق شاهد تصمیمات خوب و پیگیری شایسته ای در مورد موضوع مبارزه با تاج و تخت بوده ایم و بنابراین نباید از این تلاش ها غافل شد.

معاون سیاسی ، دفاعی و اجتماعی فرماندار کوم همچنین خاطرنشان کرد: در عین حال در مسیر مبارزه با تاج ، همدلی و هم افزایی مقامات استانی را در این موضوع شاهد بوده ایم که باید مورد تقدیر و اصرار قرار گیرد.

سلیمان پور ادامه داد: شکی نیست که در شرایط فعلی علاوه بر لزوم توجه به اقدامات بهداشتی ، باید از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادهای استانی در مبارزه با تاجگذاری استفاده شود.

وی سپس اذعان داشت: “بنابراین ، همه دستگاه ها و نهادهای استانی به عنوان رئیس سخنرانی باید با تمام ظرفیت و قدرت در مبارزه با تاج و تخت حضور داشته باشند.”

در همین حال ، معاون سیاسی ، اجتماعی و اجتماعی استان کوم درباره گزارش های مرکز بهداشت استان در مورد انطباق با روش های بهداشتی گفت: “این گزارش ها باید به عنوان نمونه ارائه شود تا بتوان نقاط ضعف انطباق را در دستگاه های مختلف شناسایی و پیگیری کرد. .

وی همچنین گفت: بدیهی است در صورت الگوبرداری و تقسیم انطباق با قوانین در مراجع مختلف استانی ، پیگیری از طریق معاونین مربوطه در استاندار امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مهدی طارمی در کنار ۵ مهاجم خطرناک اروپا

سلیمان پور همچنین به نگرانی های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان در خصوص تأخیر در دریافت مطالبات از شرکت های بیمه پرداخت و اذعان داشت: در روزهای آینده و به منظور پیگیری این درخواست جلسه ای با نمایندگان بیمه برگزار می شود.

انتهای پیام / 2258


دیدگاهتان را بنویسید