پیکه و شکیرا آشتی کردند؟



آنچه دیگران می خوانند:

گویا حاشیه های زندگی جرارد پیکه بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا تمام نشده است و ماجراهای پس از جدایی او از چیکرا همچنان در راس اخبار سلبریتی ها قرار دارد. آخرین لبه زندگی پیکه و شکیرا پیشنهاد آشتی است که توسط جرارد پیشنهاد شد و خواننده واکا واکا بلافاصله امتناع کرد.

به گزارش geo.tv جرارد پیکه از او که متوجه اشتباه خود در ترک همسر سابقش شکیرا شد، سعی کرد با شکیرا آشتی کند، اما بخشش نشد و موفق نشد.

یکی از بستگان این زوج مشهور اظهار داشت که جرارد پیکه یک ماه پس از انتشار خبر جدایی آنها پشیمان شد و به خانه بازگشت اما درخواست بخشش پیکه ناکام ماند و آنها تصمیم به جدایی کامل گرفتند.

ادعا می شود که شکیرا که قبلا جرارد را به خاطر اعمالش بخشیده بود، این بار این کار را نکرد. پس از اینکه شکیرا از جمع شدن مجدد امتناع کرد، جرارد رابطه جدی تری را با کلارا چیا مارتی دنبال کرد.

به نظر می رسد این گزارش درست باشد زیرا شکیرا حتی در آهنگ جدیدش به آن پرداخته است و می گوید: “من پیش تو برنمی گردم، حتی اگر گریه کنی یا به من التماس کنی.”

جرارد و شکیرا که والدین دو پسر به نام های ساشا و میلان هستند، سال گذشته پس از 12 سال عشق به طور رسمی جدایی خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید  اغتشاشات تجاری راه آهن است ، نه مسافر و بار / علت آن هنوز مشخص نیست


دیدگاهتان را بنویسید