پیکر یکی از امامان جمعه اواخر شهر بجستان در بیرجند تشییع شد – اخبار خراسان جنوبی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بیرجند، امام جمعه در باجستان چهارشنبه شب ، هفتم ژوئیه ، هنگام سفر از مشهد به بجستان ، در یک سانحه رانندگی در بزرگراه مشهد به باغچه درگذشت.

مراسم تشییع و نماز بر پیکر امام جمعه فقید باجستان روز پنجشنبه در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار و پیکر وی برای خاکسپاری به باجاستان منتقل شد

پس از درگذشت امام جمعه بجستان سه روز عزای عمومی در این شهر اعلام شده است.

تسلیت به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی درگذشت امام جمعه در باجستان اواخر جمعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند درگذشت امام جمعه باجستان را تسلیت گفت.

آیت الله عبادی ، در منزل یکی از امامان جمعه فقید در باجستان گفت: روندی که حجت الاسلام والمسلمین صیاد جواد عبدی در حوزه اندیشه انقلابی طی کرد ، برکت آنها و صبر شما (خانواده ، روحانیون) است. و افراد متدین).) نیز در این فاجعه پاداش گرفت.

امام جمعه فقید در باجستان در دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید جواد عبدی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم سعید به خانواده و دوستان وی ، اظهار داشت: موسی الرضا ( ع) ، که برای او این فاجعه اتفاق افتاد و او به رحمت خدا رفت. ما امیدواریم که خداوند روح آنها را با روح ائمه معصومین (ع) جمع کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: فردی که دارای فکر و خدمت انقلابی است و افکار و رفتار او در این راستاست و همیشه در جهاد است.

بیشتر بخوانید  حزب اردوغان در حال گسترش است تا روابط جامع خود را با اسرائیل گسترش دهد

وی افزود: روندی که امام باجستان اواخر روز جمعه در زمینه اندیشه انقلابی پشت سر گذاشت ، برای آنها نعمت است و صبر شما در این فاجعه پاداش می گیرد.

عبادی گفت: “در این شرایط ، جهان و منطقه مدت زیادی طول خواهد کشید تا فردی با این ویژگی ها رشد کند ، موثر واقع شود و برای اسلام ، مردم و حقوق جامعه بشری کار کند.”

وی افزود: جای وی در بین مردم منطقه ، استان و شهرستان بجستان خالی است و این فاجعه شامل جامعه و همچنین خانواده می شود.

امام جمعه بیرجند گفت: من علی (ع) را در گروهی دارم که یکی از عزیزان خود را از دست داده است ، گفت این مرگ از خانه شما شروع نمی شود و به خانه شما ختم نمی شود ، مرگ یک برنامه مشترک مبتنی بر حکمت الهی است. این برای همه مردم است. به عنوان یک تسلی ، فرض کنید این مرد به سفری به گذشته رفته است و روزی شما نزد او خواهید رفت و با او ملاقات خواهید کرد.

استاندار خراسان رضوی درگذشت امام جمعه باجستان را اواخر جمعه تسلیت گفت

استاندار خراسان رضوی در بیانیه ای درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد عبدی امام جمعه فقید در باجستان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت محمد سده معتمدیان آمده است: خبر درگذشت ناگهانی یک روحانی و خادم با فضیلت ، عالم دلسوز ، محبوب و اخلاق ، حجت الاسلام سید جواد عبدی ، امام جمعه باجستان باعث غم و اندوه فراوان شد.

این روحانی افتخاری عمر خود را صرف ترویج و تبیین اصول و احکام شرع اسلامی ، پیروی از اعمال مردم ، به ویژه طبقات محروم و آسیب دیده ، و صادقانه و ازخودگذشتگی در خدمت جامعه و مردم کرده است.

بیشتر بخوانید  غیبت سرمربی در مراسم استقبال از آزادکاران المپیکی! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

درگذشت این روحانی بزرگ و محبوب خانواده درگذشته آن مرحوم ، علاقه مندان و مردم شریف استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی ، به ویژه شهر باجستان را تسلیت عرض می کنم.

از خداوند متعال برای آن دنیای بندگان ، مغفرت و رحمت بزرگ الهی ، و برای بازماندگان صبر و اجر و اجر بزرگ مسئلت دارم.

مرحوم هوجلاسلام سید جواد عبدی در ماه نوامبر گذشته توسط رهبر معظم انقلاب به امام جمعه باجستان منصوب شد.

انتهای پیام / 250 / ح

دیدگاهتان را بنویسید