مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیکر «مهس امینی» تشییع شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، پیکر مهسا امینی دختر 22 ساله اهل سکز که روز گذشته در بیمارستان کسری تهران دار فانی را وداع گفت صبح شنبه در گورستان آیچی سکز تشییع شد.

در مراسم تشییع پیکر مهسا (جینا) امینی، علاوه بر خانواده و بستگان آن مرحوم، جمع کثیری از مردم و تعدادی از مسئولان شهرستان ساچز حضور داشتند.

مهسا امینی دختر 22 ساله سقزه ای که بر اساس اطلاعیه پلیس تهران بزرگ روز سه شنبه 22 شهریور ماه جاری به همراه چند نفر به دلیل پوشش نامناسب اخلاق تهران بزرگ به تهران سفر کرده است. افسر پلیس امنیت و به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقر انتظامی اعزام شد که در جمع دیگر مراجعه کنندگان در سالن اجتماعات ناگهان بیهوش شد و بلافاصله با همکاری نیروی انتظامی برای مداوا به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. و آمبولانس./جمعه/ جان خود را از دست داد.

در این اطلاعیه آمده است: خانواده وی از لحظه ورود وی به مقر پلیس تا پایان اورژانس فیلم پایش تصویری را مشاهده کردند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این اطلاعیه افزود: بر اساس تحقیقات دقیق از زمان انتقال به خودرو و همچنین در محل مشخص شده با وی تماس فیزیکی برقرار نشده است.

در پی این حادثه آیت الله سید ابراهیم رئیسی که در سفر به ازبکستان به سر می برد، به احمد وحیدی وزیر کشور دستور داد تا با فوریت و دقت علت و جزئیات حادثه را بررسی و نتیجه را گزارش کند.

همچنین بر اساس دستور رئیس قاضی استان تهران، کمیته نظارت بر صیانت از حقوق شهروندی موظف است بررسی ها و بررسی های لازم را در خصوص علل و نحوه بروز عوارض جسمی خانم مهسا امینی انجام دهد.

بیشتر بخوانید  مهار آتش سوزی انبار اسباب بازی در شیراز

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز شب گذشته در گفت و گوی تلفنی با پدر مهسا امینی دختر 22 ساله سکزی بر نظارت جدی بر این موضوع تاکید کرد.

زارعی کوشا شامگاه جمعه در توییتر خود نوشت: در تماس با پدر محترم و صبور دخترمان مهسا امینی (زینا) ضمن عرض تسلیت به ایشان و مادر داغدارش جهت پیگیری و بررسی جدی علت حادثه و با هر سهل انگاری احتمالی و اشتباهاً دستوری برخورد کنید.رئیس جمهور محترم تاکید کردم.

وی ادامه داد: از خداوند متعال برای خانواده محترم و بازماندگان ژینا صبر و اجر مسئلت دارم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *