پیش فروش ٦ محصول سایپا آغاز شد + جدول


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) امروز (پنجشنبه 13 اسفند) از ساعت 8 صبح فروش یکی از محصولات شش ساله خود را آغاز کرد. دو روز. در اجرای این طرح در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت که در مجلس تصویب شد، این گروه خودروسازی اولین پیش فروش یک ساله محصولات مادران دارای دو فرزند را آغاز کرد. و بیشتر.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تحقق فروش هفتگی، این هفته شش محصول خود را به صورت پیش فروش یک ساله عرضه کرد. مهلت تحویل این خودروها از مرداد تا اسفند سال آینده خواهد بود.

سایپا در این مرحله شش محصول شاهین، کوییک اس، کوییک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، وانت ساینا اس و سایپا با موتور M13 عرضه کرده است و داوطلبان از ساعت 2 بامداد امروز به صورت 24 ساعته در دسترس خواهند بود. صبح (پنجشنبه) به مدت دو روز (تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه / 15 اسفند) جهت ثبت درخواست با مراجعه به سایت فروش این شرکت به نشانی saipa.iranecar.com برای ثبت درخواست خود وارد شوید.

طبق روال، پس از پایان مهلت ثبت نام (9 صبح روز یکشنبه 15 اسفندماه) قرعه کشی انجام و در نهایت یک روز بعد اسامی برگزیدگان مشخص خواهد شد.

با توجه به اینکه در طرح های پیش فروش یکساله قیمت خودرو قطعی نیست و هیچ مبلغی به عنوان پیش فروش پذیرفته نمی شود (تا زمان انتشار اسامی انتخابی، لیست مشتریان نهایی از طریق سایپ منتشر خواهد شد. سایت فروش آنلاین ظرف یک روز بعد از قرعه کشی ظرف سه روز طبق برنامه فروش به حساب قیمت خودرو واریز شود.

بیشتر بخوانید  دستگیری ۶۲ دلال ارزی در پایانه‌های مرزی اربعین/ کشف ۴۶ میلیون دینار عراقی

لازم به ذکر است، همزمان با این طرح، اولین پیش فروش یک ساله محصولات گروه سایپا به منظور حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان، برای پنج محصول (شاهین، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی، فست با گیربکس معمولی و ساینا اس) اجرا شد.

در این طرح حمایتی (مصوب 5 آبان ماه مجلس شورای اسلامی) که توسط خودروسازان راه اندازی شد، امکان ثبت نام از مادرانی که دومین فرزندشان در 19 آبان ماه سال جاری متولد شده است، وجود دارد. در صورتی که تعداد داوطلبان واجد شرایط که شرایط آنها توسط سازمان های ذیربط تایید شده باشد بیش از ظرفیت فروش باشد، برگزیدگان به قید قرعه انتخاب خواهند شد.

آغاز پیش فروش ٦ محصولات سایپا

دیدگاهتان را بنویسید