پیش فروش بلیط قطار در ماه شهریور سال 1402 یکی از مهمترین اقدامات شرکت حمل و نقل ریلی به منظور بهبود خدمات و رفاه مسافران بود. این برنامه بهمنظور ارائه امکان خرید بلیط به مسافران با تخفیفهای ویژه و دسترسی آسانتر به بلیطها در دوره ایام پرسفر و تعطیلات مذهبی به اجرا گذاشته شد. با شروع این برنامه، مسافران میتوانستند بلیطهای مورد نیاز خود را بهصورت آنلاین از طریق وبسایت رسمی شرکت حمل و نقل ریلی یا از طریق دفترهای فروش مجهز و قابل دسترس در ایستگاههای مختلف خریداری کنند.
با بهرهمندی از این پیش فروش بلیط قطار، مسافران به مزایای متعددی دست یافتند. از جمله مزایا مهم میتوان به تخفیفهای ویژه و پیشنهادات اختصاصی در زمانهای پرسفر اشاره کرد که مسافران را ترغیب میکرد تا برنامه ریزیهای خود را با استفاده از این فرصتها بهینهسازی کنند. علاوه بر این، امکان دسترسی سریعتر و آسانتر به بلیطها باعث بهبود رضایتمندی مسافران شد و از ایجاد ترافیک غیر ضروری و نگرانیهای مربوط به امکانات سفر جلوگیری شد. به این ترتیب، پیش فروش بلیط قطار در ماه شهریور سال 1402 یکی از اقدامات موفق شرکت حمل و نقل ریلی بود که به منظور رفاه مسافران و بهبود کیفیت خدمات صورت گرفت و نقش مهمی در بهبود تجربه مسافران در سفرهای ریلی ایفا کرد.