مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی 4 روز بارانی برای 16 استان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پیش بینی بارندگی در 16 استان

دلگرم کننده: بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگر در بعدازظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی و غربی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی از مناطق هرمزگان و نیمه جنوبی فارس، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رعد و برق، برف و وزش باد گاهی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان رخ می دهد.

فردا و پس فردا بعدازظهر و اوایل عصر برای نیمه جنوبی و غربی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی مناطق فارس و هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در استان های ساحلی دریای خزر. . دریا، برخی مناطق آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان گاهی رگبار و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بعدازظهر سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان، برخی مناطق هرمزگان و جنوب شرق فارس، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید و در خراسان شمالی، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل رگبار پراکنده است. برق

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: در سه روز آینده در بعدازظهر سرعت وزش باد در جنوب سمنان، جنوب تهران و در استان های کوم، البرز، قزوین، مرکزی، شمال و شرق اصفهان، یزد و خوزستان افزایش یافت. . و در برخی مناطق باعث گرد و غبار شد و عمان طی سه روز آینده خشن پیش بینی می شود.


بیشتر بخوانید  بیوگرافی جک نیکلاس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *