پیش بینی 28 مدال در بازی های پارالمپیک توکیو / توزیع جوایز سکوها فقط به کادر فنی و ورزشکاران



رئیس کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو از اعزام 63 ورزشکار در 10 رشته ورزشی خبر داد و گفت: این سکو فقط شامل کادر فنی و ورزشکاران خواهد بود.

به گزارش ایسنا ، هادی رضایی ، سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو امروز (یکشنبه) در یک نشست خبری در کمیته ملی پارالمپیک گفت: حدود دو سال است که ورزشکاران تلاش می کنند به بازی های پارالمپیک افتخار کنند. “کاروان ایران با کیفیت اعزام می شود و ما انتظار داریم که دو سوم مردم مدال بگیرند.

وی در مورد انتخاب پرچمدار افزود: در ابتدا 12 نفر برای حمل یک پرچم نامزد شده بودند و هر یک از آنها دارای ویژگی خاصی بودند که به 6 نفر کاهش یافت و در نهایت با قرعه کشی پرچمدار معرفی شد. “بالا بردن پرچم پارالمپیک بسیار دشوارتر از پرچم المپیک است و این به دلیل ویژگی های خاص ورزشکاران این رشته است.

رضایی تأکید کرد که تاکنون 63 نفر در لیست نامه های پستی قرار دارند. در تیراندازی یک طلا و یک نقره ، در وزنه برداری سه طلا ، یک نقره و یک برنز ، در والیبال نشسته یک طلا ، در بسکتبال برای صندلی های چرخدار سعی دارد در جایگاه هشتم قرار گیرد ، در دو و میدانی دو طلا ، دو نقره نزدیک به طلا ، سه نقره و چهار برنز ، در جودو دو نقره ، در تکواندو یک طلا و یک نقره ، در تیراندازی با کمان سه طلا ، یک نقره و دو برنز. تاکنون 62 رقیب و 20 همراه اعزام می شوند که از نظر ما فرصتی برای کسب 11 مدال طلا ، 11 نقره و 6 برنز است.

بیشتر بخوانید  افزایش چشمگیر قیمت انواع رنو در بازار + جدول

وی گفت: کاروان ایرانی به جز دو نفر در داخل روستا خواهند بود و اگر کسی را در خارج از روستا مشاهده کنید ، پاداش می دهیم. ما سعی کردیم فرد زائد را به عنوان یک جهانگردان قبول نکنیم و هرگز چنین نخواهد بود. ما حتی کت و شلوار را با دلیل انتخاب کردیم. در مورد ماهواره ها ، پنج نفر اعم از خسروا وفا ، تابه ، یا ، نوروزی و علی فرجی به عنوان جایگزین کاروان اعزام می شوند و تعداد روزهای حضور آنها نیز مشخص است. البته 24 نفر دیگر شامل روسای برخی از فدراسیون ها و مقامات دیگری هستند که نام آنها درج شده است. ما همچنین با یک نفر به عنوان سفیر و دو نفر به عنوان میهمان ویژه در توکیو مشورت می کنیم. کل کاروان ایران 130 نفر خواهد بود.

وی گفت: اگر ورزشكاران ما عملکردی بهتر از آنچه انتظار داشتیم داشته باشیم ، هزینه های بیشتری پرداخت خواهیم كرد.
وی همچنین در مورد رژه افتتاحیه تصریح کرد: رژه پارالمپیک فقط ورزشکارانی را شامل می شود که در این افتتاحیه شرکت می کنند. در واقع 53 نفر می توانند ایران را ترک کنند ، پنج نفر آنها باید همراه باشند و چند نفر باید حضور داشته باشند. بنابراین 64 نفر از ایران در این رژه شرکت می کنند. ما فقط برای این 64 نفر لباس تهیه کرده ایم و آماده انتشار اسامی آنها در رسانه ها هستیم.

رضایی درباره جایزه نیز گفت: سقف جوایز سقف المپیک را گرفتیم و پروانه وی صادر شد. برای طلا ما معادل 10 هزار یورو ریال پرداخت خواهیم کرد و به قیمت کف بازار خواهد بود. همچنین برای نقره 4000 یورو و برنز 2500 یورو تخمین زده شده است. ما همچنین به کادر فنی سکو پاداش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

رضایی همچنین با اشاره به اعزام فرزانه عسگری در تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: عسگری به دلیل عملکرد اخیرش شانس دارد و باید این مشکل را تحلیل کنیم.

وی در مورد پاداش انضباط تیمی که توسط دولت پرداخت می شود ، افزود: این بخشنامه وزارت ورزش است اما اگر به من بستگی داشت ، آن را برای ورزشکاران تیمی دو برابر می کردم ، زیرا کار تیمی بسیار مهم است. ما حتی از سلطانی فر در این باره سال کردیم. البته در والیبال نشسته مشکل حقوق صندوق قهرمانان نیز وجود دارد.

رئیس کاروان ایران همچنین موقعیت ایران را پیش بینی کرد: “ما با این 28 مدال موقعیت خود را بهتر از ریو ارزیابی می کنیم و فکر می کنیم بهترین موقعیت از دهم تا پانزدهم است.”

وی در مورد بودجه کمیته ملی پارالمپیک گفت: تاکنون حدود یک پنجم بودجه سالانه خود را دریافت کرده ایم که البته کار به همان میزان پیش رفته است. ما بودجه اضافی نمی خواهیم اما می گوییم بودجه به موقع به دست ما می رسد.

رئیس کاروان ایران در بازی های پارالمپیک افزود: ورزش جانبازان و معلولان پتانسیل بالایی دارد اما باید برنامه خوبی تهیه شود.

رضایی درباره رونمایی از لباس کاروان نیز گفت: هفته گذشته ما در مورد رژه پارالمپیک مطلع شدیم. بر این اساس ، ما قصد داشتیم به کسانی که در مراسم رژه هستند لباس بپوشند. البته ، ما هیچگونه افشای لباس نداریم و لباس را در قسمت افتتاحیه مشاهده خواهید کرد.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید