پیش بینی گروه ایران در جام جهانی 2022 – ایران چطور


پیش بینی گروه ایران برای جام جهانی 2022 نحوه ماندن در گروه ورزش ایران

همانطور که حتما می دانید ایران نیز بیش از ژاپن و کره جنوبی بهترین تیم آسیاست و در بین تیم هایی که حضور در جام جهانی را قطعی کرده اند در رده هفدهم پایین تر از سنگال قرار دارد. ایران اگر 40 امتیاز بیشتر می گرفت می توانست بیشتر از کرواسی باشد و در رده دوم قرار بگیرد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. با این حال حفظ رده بیست و یکم ایران را از سقوط در رده چهارم نجات داد تا احتمال تساوی مطلوب وجود داشته باشد.

همچنین در نهایت تونس بالاتر از کانادا قرار گرفت تا احتمال همگروهی ایران با این تیم آفریقایی از بین برود و کانادا به رده چهارم برسد. در بین تیم های آسیایی عربستان بدترین رتبه را دارد و در رده چهارم قرار خواهد گرفت.

در این رده بندی برزیل موفق شد مقام اول بلژیک و بالاتر از این تیم اروپایی را به عنوان بهترین تیم جهان وارد قرعه کشی کند. با این حال، اتفاق خاصی بین تیم ها که سید انتظار داشت، نیفتاد و توانستند جایگاه خود را در سید اول حفظ کنند.

بر اساس رده بندی فعلی، بدترین قرعه برای ایران برزیل، مکزیک (هلند و آلمان) و کامرون خواهند بود. همچنین این احتمال وجود دارد که ایران علاوه بر یکی از بازیکنان تیم اول، از تیم ملی آلمان استقبال کند.

بهترین تساوی ایران برابر پرتغال، کرواسی و غنا است که البته بر اساس جایگاه این تیم ها انتخاب شد. اگر نیوزلند بتواند کاستاریکا را حذف کند، نماینده اقیانوسیه ضعیف ترین جایگاه را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  گل اول اکوادور به قطر جام جهانی قطر ۲۰۲۲ – ایران چطور

به نظر شما ایران با کدام تیم ها روبرو خواهد شد؟ به ما اطلاع دهید که چه فکر می کنید

دیدگاهتان را بنویسید