مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی هواشناسی سه شنبه 15 آذر

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: فردا سه شنبه (24 آذر) آسمان تهران ابری با حداقل دمای 3 درجه و حداکثر 9 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص آلاینده «ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون» اکنون ۶۲ است که به معنای شرایط قابل قبول است.

شاخص آلاینده هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 85 بوده و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبولی قرار دارد.

با افزایش نسبی سرعت باد تا صبح فردا (24 آذر) با تشکیل ناپایداری جوی و احتمال بارش، از غلظت آلاینده ها کاسته می شود و بهبود کیفیت هوا در اکثر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. .

ناپایداری جو در طول روز و احتمال بارش تا ساعات بعدازظهر، پراکندگی آلاینده ها را تسهیل می کند. با تداوم هوای ناپایدار تا اواخر وقت یکشنبه پیش بینی می شود غلظت ذرات معلق کاهش یافته و وضعیت قابل قبولی در اکثر مناطق برقرار شود.

وضعیت آب و هوای کشور طی چند روز آینده

در روزهای آینده در مناطق گرمسیری بارش باران، وزش باد شدید موقت، بارش برف، کولاک، ظهور مه، کاهش محسوس دما و رعد و برق پیش بینی می شود.

دوشنبه 1401/09/14: اردبیل، گیلان، مازندران، تهران، البرز، شمال قزوین، شرق خوزستان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شمال فارس، غرب کرمان و هرمزگان.

بیشتر بخوانید  اجرای قانون جدید مالیات طلا کلید خورد/ طلا ارزان می‌شود؟

سه شنبه 15/9/1401: شمال و شرق اردبیل، گیلان، شرق و جنوب خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان و نیمه غربی کرمان.

چهارشنبه 1401/09/16: خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، نیمه غربی کرمان، جنوب یزد، جنوب اصفهان، اردبیل، گیلان و آذربایجان شرقی.

اثر خطر: لغزندگی، کاهش دید در جاده ها، کولاک، اختلال در تردد بین شهری به ویژه هنگام عبور از گردنه های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی محدود معابر، احتمال تاخیر پرواز، احتمال آسیب به سالن ها و گلخانه ها، احتمال اختلال. در عملیات ساختمانی

توصیه: در سفرهای خارج از شهر دقت داشته باشید، وسایل زمستانی و سوخت کافی در سفر به همراه داشته باشید، کانال و آبراه حفر کنید، در فعالیت های کوهنوردی و تردد عشایر کوچ نشین دقت کنید، در عبور از حاشیه جاده ها، اقدامات لازم برای ساخت و ساز دقت کنید. فعالیت ها و بتن ریزی، اقدامات لازم برای حفظ ماشین آلات کشاورزی، مدیریت مصرف انرژی و آماده سازی جاده ها به ویژه در گردنه های برفگیر.

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه کزوین – رشت (پیش و برگشت) به آرامی در جریان است و در این محورها بارش برف و باران است.

ترافیک در محور کرج – قزوین از گلشهر به مهرشهر پلیس راه، محور قزوین – کرج از امامزاده طاهر و پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، بزرگراه کرج – تهران از گرمدره و محور شهریار – تهران از شهریار به شارقودس سنگین است.

بیشتر بخوانید  23 ایده زیبای رنگ مو بلوند آمبره در سال 2024 | با این رنگ موها همه جا درخشان باش

سازمان راهداری از بارش برف و باران در برخی مناطق آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان و مرکزی خبر داد.

*محدودیت ترافیک با تغییر مسیر:

1) محور قدیم هرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین محور هرم آباد – پل زال و محور هرم آباد – کوهدشت در حال انجام است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *