پیش بینی ناامیدکننده از تعداد تماشاگران در بازی های المپیک توکیو



انتظار می رود بازی های المپیک توکیو یکی از کمترین تعداد بازی های المپیک از نظر بیننده تلویزیونی باشد.

به گزارش ایسنا ، المپیک تابستانی توکیو پس از وقفه یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرفداران ورزش در سراسر جهان از طریق سیستم عامل ها و شبکه های مختلف ، چند روز پیش در پایتخت ژاپن آغاز شد. سرویس های اجتماعی این رویداد بزرگ ورزشی را دنبال می کنند.

مدیر عامل اسبق فاکس اسپورت ، پاتریک کروکس ، که اکنون به عنوان مشاور رسانه ای فعالیت می کند ، معتقد است که بازی های المپیک توکیو یکی از پایین ترین سطح مخاطبان سنتی تلویزیون در تمام دوران را خواهد داشت.

سیستم های نمایش آنلاین و سیستم عامل های دیجیتال ویژگی های جذاب تری از هر زمان دیگری ارائه می دهند. به عنوان یک پوشش زنده از مسابقات ، فیلم هایی با لحظات حساس از مسابقات مختلف ورزشی ، مصاحبه ها و بسیاری از فیلم های دیگر با قابلیت جستجوی کاربران.

کاهش مخاطبان تلویزیون چیز جدیدی نیست ، زیرا بازی های المپیک تابستانی 2016 ریو برزیل 18 درصد کمتر از المپیک 2012 لندن است. از سوی دیگر ، ظهور سیستم عامل های دیگر همراه با تلویزیون از آن زمان به طور قابل توجهی رشد کرده است.

جی روزنشتاین ، معاون رئیس برنامه نویسی CBS Sport در بازی های المپیک توکیو ، گفت: “تلویزیون در پنج سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است و اکنون مخاطبان فرصت های آنلاین زیادی دارند.” آنها به خدمات شبکه های اجتماعی دسترسی دارند. “فقط به تعداد سرویس های نمایش آنلاین که در چند سال گذشته ایجاد شده اند نگاه کنید.”

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس تبریز سه شنبه

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید