پیش بینی مهم در مورد وضعیت اقتصادی مردم ایران در سال 1401



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سیدمسعود میرکاظمی در حاشیه مراسم کاشت دو اصل نهال میوه همزمان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز چادر گفت: این مناسبت نشان دهنده اهمیت محیط زیست و طبیعت است. منابع در تاریخ ایران.» کشور ما است و حفاظت از محیط زیست یک اصل اساسی در زمینه توسعه پایدار کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به انتخاب دو اصل نهال مثمر برای کاشت گفت: چوب، هوای پاک و زمین سبز لازمه زندگی انسان است، پس اگر درختی برای حفظ آن داریم و اگر نداریم خدا را شکر کنیم که نعمت دارد. یک درخت بکارید، مخصوصا درختان میوه که دیگران ممکن است از آن بهره ببرند.

قائم مقام شعبه 9 ور با بیان اینکه روز درختکاری جامعه را تشویق به توجه به درختکاری می کند، به آهنگ ملک الشعرای بهار اشاره کرد و تصریح کرد: دیگران کاشتند، ما خوردیم، ما کاشتیم و دیگران خوردند. “

میرکاظمی با اشاره به وضعیت اقتصادی سال آینده خاطرنشان کرد: سال 1401 از نظر اقتصادی سال بهتری خواهد بود و برنامه ریزی هایی که انجام شده ثبات اقتصادی بهتر و منابع و مصارف واقعی تری پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه رشد اقتصادی و سطح درآمد خانوارها در سال 1401 بهبود می یابد، گفت: کنترل تورم، ایجاد رشد متوازن اقتصادی و بهبود معیشت مردم از برنامه های اجرا شده در دولت سیزدهم است و مردم نیز بخشی از آثار آن در سال آینده خواهند بود. او خواهد دید.

بیشتر بخوانید  برگزاری نشست غیررسمی هماهنگی در وین بدون حضور ایران و آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید