پیش بینی قیمت طلا با حذف مالیات



ایسنا / خوزستان رئیس اتحادیه فروشندگان طلا ، جواهرات و نقره اهواز گفت: با اجرای قانون لغو مالیات بر ارزش افزوده طلا ، مالیات از کل مراحل فروش طلا کسر نمی شود و فقط از مالیات تولید طلا و سود آن. ”

عبدالرحمن ذهبی زاده در مصاحبه با ایسنا در مورد اعمال قانون لغو مالیات بر ارزش افزوده طلا اظهار داشت: مالیاتی که در گذشته برای طلا اعمال می شد باید در ژانویه سال جاری لغو شود ، در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود ندارد

وی افزود: با اجرای این قانون مالیات از طلای اصلی حذف می شود و فقط از اجاره برای دریافت طلا و سود آن گرفته می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا ، جواهرات و نقره اهواز با اشاره به اینکه در حال حاضر مالیات طلا طبق روال قبلی اخذ می شود ، ادامه داد: اگر مالیات بر ارزش افزوده طلا لغو شود ، وضعیت قیمت طلا بهتر خواهد شد از وضعیت فعلی و مقدار مالیات جمع شده توسط خریدار کوچکتر می شود.

زاهبی زاده با اشاره به اینکه قیمت طلا هفته گذشته نوسان زیادی نداشته است ، گفت: هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 50 هزار تن ارزش دارد و تمام سکه ها 10 میلیون و 500 هزار تن در بازار امروز ارزش دارند.

وی در خاتمه با اشاره به وضعیت تجارت در بازار طلا خاطرنشان کرد: وضعیت خرید و فروش طلا خوب نیست و به دلیل بیماری عروق کرونر قلب ، نوسانات قیمت و شرایط اقتصادی مردم تعریفی وجود ندارد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  شمار جان‌باختگان ناشی از کرونا در استان بوشهر رکورد زد

دیدگاهتان را بنویسید