پیش بینی قیمت بیت‌کوین در هفته جاری


توقف روند صعودی بازار ارز دیجیتال درست بعد اعلام خبر فروش ۷۵ درصد از بیت‌کوین‌های شرکت تسلا اتفاق افتاده است و حالا برخی تحلیلگران از احتمال ملاقات بیت‌کوین با ارقام زیر ۱۰ هزار دلار صحبت می‌کنند. علاوه بر بیت‌کوین، اتریوم نیز طی شبانه‌روز گذشته رفت‌وبرگشت‌های محدودی داشته و قیمت دوج‌کوین، کاردانو و ترون حدود یک درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا، بیت‌کوین (BTC) طی این هفته به بالاترین سطح هفت روزه بالای ۲۴هزار دلار همچنین بالاترین سطح قیمت خود از اواسط ژوئن رسید.

با این حال، این ارز دیجیتال معیار به سختی می‌تواند به بالاترین سطح خود برسد زیرا کاهش بعدی آن را به پایین‌ترین سطح ۲۲هزار و ۶۰۰ دلار در عصر جمعه رساند.

در ساعات نخست معاملات روز شنبه بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۴ تریلیون دلار است كه ۰.۴۱ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲.۰۹ درصد کاهش یافته و به ۷۱.۳ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۱۲.۴۴ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با افت ۰.۱۶ درصدی به قیمت ۲۲ هزار و ۸۸۶ دلار و اتریوم با افزایش بیش از ۱ درصد به قیمت هزار و ۵۸۲ دلار معامله می‌شوند.

سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین و شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد افت قیمت بودند.

ناظران بازار، ازجمله تحلیلگران جی پی مورگان و سیتی گروپ می‌گویند که با نابودی مسیر منفی ناشی از آشفتگی‌های اخیر، احساسات در سراسر بازار در حال بهبود است.

بیشتر بخوانید  اول مرغ بوده یا تخم‌مرغ؟

تحلیلگر محبوب حوزه رمزارز، رکت کپیتال (Rekt Capital) اظهار کرد: حرکت مهم بعدی بیت‌کوین در این هفته دستیابی به یک شمع هفتگی نزدیک یا بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای است که سطح قیمت کلیدی در آن زمان حدود ۲۲.۸ هزار دلار خواهد بود.

معامله‌گر کریپتو ماین (Mayne) پیشنهاد می‌کند که گاوها باید ارزش بیت‌کوین را بالای ۲۲.۵ هزار دلار نگه دارند تا چشم‌انداز مثبت این هفته را حفظ کنند.

تحلیلگر دیگری با نام مستعار شردی بی (Shardi B ) گفت: افت ۱.۸۷ درصدی نزدک در روز جمعه ممکن است بر اساس سناریویی محتمل همبستگی بالای دارایی‌های ریسک‌پذیر کریپتو و سهام به بازار کریپتو وارد شود.

کوین گزارش کرد که تاجر کریپتو گادجانی (CryptoGodJon) معتقد است که با بالا رفتن و نگه داشتن بالای ۲۴.۵ هزار دلار می‌توان به محدوده ۲۷ تا ۲۸ هزار دلار رسید. با این حال، کاهش سطح فعلی می‌تواند به راحتی مسیری برای رسیدن به ۲۰ هزار دلار و حتی پایین‌تر باز کند.

قیمت انواع ارز دیجیتال











انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۰ هزار و ۷۸۰ دلار

۲۲ هزار و ۹۵۰ دلار

۲۲ هزار و ۸۱۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۱۵ دلار

هزار و ۵۶۵ دلار

هزار و ۵۷۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۴۳۹ دلار

۰.۴۹۴ دلار

۰.۴۸۹ دلار

ترون

۰.۰۶۶ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۷ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۸ دلار


بیشتر بخوانید  شورای امنیت علاوه بر ادامه بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی در فلسطین ، خواستار نظارت بر رعایت اسرائیل از "مراحل مورد نیاز هیئت آژانس انرژی هسته ای" شد.

دیدگاهتان را بنویسید