مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بورس هفته آینده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پیش بینی بازار بورس فردا

اوضاع بورس فردا خرداد ۸ خرداد ۱۴۰۰ : پیش بینی بورس هفته آینده 8 خرداد : اوضاع بورس شنبه 8 خرداد :

در این مطلب به بررسی تخصصی شرایط بورس و شاخص های بورس فردا شنبه 8 خرداد ۱۴۰۰ پرداختیم.برای دیدن تحلیل کامل به دامه مطلب مراجعه کنید.

این مدت بازار رمز ارزها رقیب جدی برای بازار سرمایه ایران شده است و فضاهای زیادی برای ورود به این بازار فراهم شده است، سایت‌های مختلف با پیشنهادهای مختلف در این حوزه، روز جاری خبر بازداشت شدن یکی از مدیران یکی از سایت‌های اینترنتی که از بزرگترین آنها نیز هست منتشر شد و هشدار جدی است به سرمایه گذاران ایرانی که در این بازار فعالیت می‌کنند.

طبق برخی از آمارها میزان تبادلات در این بازار حدود 10 الی 12 هزار میلیارد تومان است که بیش از 2 برابر بازار سرمایه کشور است، البته مدیران کشور به قطع و یقین در بروز این اتفاق مقصر هستند، زمانی که بازار سرمایه را به چنین روزی می‌اندازند مشخص است سرمایه راه خود را به مسیر دیگری می‌برد. جای سرمایه گذاری در بازار بورس ایران است و وظیفه مسئولان حفظ و صیانت از این بازار و سرمایه مردم می‌باشد.

بازار دیگر مشکل ارزندگی و یا نقد شوندگی ندارد، این مردم هستند که هنوز که هنوز است در صف فروش می‌نشینند واقعاً از برخی از افراد باید پرسید که علت این کار شما چیست؟ این پولی که از بازار خارج می‌کنید به کدام بازار می‌خواهید ببرید؟ اگر ضرر 50 درصدی کرده‌اید اگر دلار بخرید به 40 هزار تومان می‌رسد؟ خیر نمی‌رسد.

بازار همچنان از جو روانی منفی رنج می‌برد، پیش بینی می‌شود که بازار فردا نیز منفی باشد و شاخص بین 5 تا 15 هزار واحد افت کند.

بیشتر بخوانید  خرید متری مسکن در بورس + دریافت اجاره نقدی
بورس امروز اخبار بورس بورس تهران ايران بورس بازار بورس شاخص بورس خبر بورس بورس نيوز سايت بورس بورس آگاه خودرو خودرو بورس بورس آنلاين سهام ياب بورس کالا کل بورس وضعيت بورس پيش بيني بورس بورس پرس بورس چيست بورس مفيد مفيد تجارت بورس رهاورد قيمت بورس امروز پيش بيني بورس شنبه سخنان رهبر در مورد بورس بورس شنبه بورس قرنيز تهران چگونه در بورس دو ميليون دلار بدست آوردم پيش بيني بورس هفته آينده بورس دوچرخه تهران بورس هفته آينده بورس مانتو تهران سخنراني رهبر در مورد بورس اوضاع بورس فردا نوسان گيري در بورس خريد سهام در بورس نبض بورس مدرسه بورس بورس دانشکده بورس بورس نمودار شاخص کل بورس آموزش بورس بورس چيست پيش بيني بورس بورس بورس چيست
پيش بيني بورس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *