پیش بینی بورس فردا یکشنبه 15 شهریور 1401 / سیگنال های امیدوار کننده در بازار


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، شاخص کل بورس با رشد هفت هزار و 675 واحدی به محدوده یک میلیون و 450 هزار واحدی رسید. شاخص وزن برابر نیز با افزایش چشمگیر و امیدوارکننده برای شرکت های کوچک به پایان رسید. افزایش 2770 واحدی شاخص هم وزن باعث تثبیت این گیج سهمی در کانال 400 هزار واحدی و ثبت رقم 410 هزار واحدی شد.

برزو حکشناس کارشناس بازارهای مالی در گفت و گو با تجارت نیوز گفت: بازار فردا پربار خواهد بود و روز خوبی برای سهامداران نخواهد بود. حتی ممکن است تعداد سهام منفی از تعداد سهام مثبت در بازار بیشتر شود.

این کارشناس بازار مالی بیان کرد: بورس سیگنال های امیدوارکننده ای برای حجم و ارزش معاملات می دهد و امروز به بیش از چهار هزار میلیارد تومان رسیده است. اما هنوز سیگنال های ناامید کننده ای در بازار وجود دارد.

بازار سرمایه منتظر نتایج توافق برجام است

وی ادامه داد: به عنوان مثال خروج پول از بازار سرمایه نگران کننده است. البته نکته اصلی، سردرگمی بازار سرمایه در گروه های ریالی (گروهی که این روزها به دلیل سیگنال مثبت برجام افزایش یافته است) و دلار است. از برجام و آینده بازار سرمایه خبر دقیق و موثقی در دست نیست.

به گفته این کارشناس، بازار سردرگم، بازار نوسانی است.

هاکساناس تاکید کرد: کل اقتصاد کشور منتظر خبرهای قطعی است. دو سال برزک سرمایه گذاران را سردرگم کرد.

وی در پایان به ترکیب استقلال اشاره کرد و گفت: قیمت سهام مغرب زمین هنوز مشخص نشده است. اما این ارزش بازاری این دو تیم بر اساس گزارش ها و صورت های مالی نیست. دو باشگاه برند هستند و دارایی های زیادی دارند و با این شرایط فروش سهام استقلال طبیعی است. معاملات سهام مبتنی بر فن نیست و فقط طرفداران می توانند برای چند روز خرید کنند.

بیشتر بخوانید  سنگ مزار بیتا فرهی نصب شد + عکس

<п>اعلامیه پیش بینی بورس فردا یکشنبه 24 شهریور 1401 / سیگنال های امیدوار کننده در بازار اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید