مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پیش بینی بورس تا عید 1400

امروز نیز مانند روزهای گذشته بورس به رنگ قرمز پایان یافت و شاخص ها افت ارتفاعی را تجربه کردند. شاخص کل در پایان بازار امروز 1.97 درصد و شاخص کل همگن 1.72 درصد کاهش یافت. خروج پول واقعی از بورس دوباره شدت گرفت و به بیش از 500 میلیارد تومان رسید.

فراکبیس در بازار امروز عملکرد خوبی داشته و توانسته با معاملات خوب خود بازار سبز را به پایان برساند.

گزارش کامل بورس امروز را اینجا بخوانید.

آیا ماورایی سبز خواهد ماند؟ بورس فردا چطور است؟
امیر توپچی پور، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار نبض بورس، گفت: ورود نمادهای خودرویی در صف خرید در جریان معاملات روز چهارشنبه، امید به بازار مثبت در روز شنبه را در بین سهامداران ایجاد کرد. بازار سرمایه امروز نسبتا خوب شروع شد و برخی از سهم های بازار در محدوده مثبتی شروع به معامله کردند. با فروکش شدن هیجان خرید در دقایق ابتدایی، معاملات سهام در محدوده های منفی ادامه یافت.

توپچی پور گفت: به نظر می رسد بازار سهام به اندازه امروز پرپشت خواهد بود، به ویژه لیدرهای بازار منفی شروع به کار خواهند کرد و شاخص کل امروز حمایت یک میلیون و 380 هزار واحدی را از دست داد و حمایتی که باید در بازار می دیدیم. ” متاسفانه ما ندیدیم.

وی افزود: برخلاف بزرگ های موجود در بازار، در نمادهای کوچکتر وضعیت بسیار بهتری داشتیم و برخی از این نمادهای کوچک که جلوی صف فروش بودند، خطوط فروش آنها با قدرت خوبی برچیده شد. انتظار می رود سهام های کوچک بسیار بهتر از سهام بزرگ معامله شوند.

بیشتر بخوانید  قوانین جدید بورس از چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ایران چطور

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز فراکبی طبق انتظار و به دلیل معاملات خوبی که در روز چهارشنبه داشتند در محدوده مثبت معامله شد. فاراکاس یکی از معدود نمادهای مثبت بازار امروز بود. به نظر من فراکبیاس می تواند در روزهای آینده بهتر معامله کند و روزهای سبز داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که در غیر ارزها فرابورس و کالاها اصلاح خوبی داشتند و حمایت خوبی را کسب کردند و انتظار می رفت این دو نماد رشد داشته باشند. از سوی دیگر نماد سهام پس از بازگشایی با رشد 50 درصدی چند روزی منفی و اصلاح شد و اکنون با موفقیت بازار مواجه شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *