پیش بینی بورس فردا سه شنبه 28 دی ماه 92 / سهامداران پول جدیدی به بورس نمی آورند



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، بورس در حالی که امروز با رشد آغاز به کار کرد، در اواسط معاملات اوراق بهادار بازگشت و روند منفی ادامه یافت. کارشناسان وضعیت مشابهی را برای فردا پیش بینی می کنند.

اما عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: امروز دیدیم که بازار تا حدود ساعت 11 صبح حرکت مثبتی داشت و پس از آن قویتر از حرکت مثبت، منفی شد. این وضعیت نشان می دهد که یا شاخص تحت کنترل است و یا احتمال خروج برخی سهامداران وجود دارد. به این ترتیب قیمت برای سهامدار جذاب است و از آن به بعد بیشتر سهم را پس می گیرند.

وی ادامه داد: این حرکت قبلا در تک نفره انجام شده و اتفاق خوشایندی نیست. ما هر روز شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم و این باعث شکننده شدن این بازار سهام می شود. شرایط بازار اصلا مساعد نیست و به سهامداران توصیه نمی کنم که پول جدید بیاورند. همچنین مردم باید کاهش معدل را فراموش کنند و دست به چنین کارهایی بزنند.

عصاری تصریح کرد: همین برنامه در بازار فردا نیز وجود دارد. احتمالاً کمی مثبت برای تشویق ورود سهام و ورود مجدد منفی است. البته بازار فردا باید متعادل تر از این چند روز باشد، اما متاسفانه خروج نقدینگی بازار را به باتلاقی تبدیل کرده که مردم را به سمت خود می کشاند. من ورود پول را در میان مدت و بلندمدت توصیه نمی کنم مگر اینکه با ورود نقدینگی به بازار، روند بازار تغییر کند.

بیشتر بخوانید  قیمت چانگان های وارداتی سایپا اعلام شد+ لینک و شرایط ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید