پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 بهمن 1392 / تعداد سهامداران چه شد؟



به گزارش سلام نو به نقل از صرافی درخشانروند سرسبزی بازار و رشد شاخص کل از روز چهارشنبه آغاز شد و این روند رشد در دو روز معاملاتی گذشته ادامه داشت. البته امروز فشار فروشندگان کمی بیشتر شد اما هر چه بود نمادهای بزرگ بازار به ویژه پالایشگاه ها بازار را سبزپوش کردند و به صف خرید ختم کردند.

شاخص کل امروز توانست با رشد 25579 واحدی معادل 2.03 درصد به سطح یک میلیون و 284 هزار و 574 واحد برسد. شاخص کل همگن نیز رشد 0.81 درصدی را تجربه کرد و به سطح 327 هزار و 755 واحد رسید.

مقایسه وضعیت رشد این دو شاخص نشان می‌دهد که امروز سازندگان شاخص و رهبران بازار خوشحال‌تر هستند.

ارزش معاملات امروز بازار 39.676 میلیارد ریال ثبت شده است.

بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

علی عصاری کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض وی گفت: شاخص در سه روز گذشته همین رفتار را داشته است. وی ادامه داد: در ابتدا در نیمه اول بازار به شدت رشد کرد و در نیمه دوم حمایت شد.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: در این سه روز بازار رفتاری مشابه داشت و پیش بینی می شود که فردا حداقل در ابتدای بازار شاهد بازار سبز باشیم و امیدوارم این روند مانند گذشته ادامه داشته باشد. سه روز.”

عصاری گفت: روند بدیهی است روند صعودی دارد و پیش بینی من این است که فردا بازار سبز خواهیم داشت و در این سه روز همچنان حمایت از شاخص سازان به وضوح قابل مشاهده است و در این سه روز سازندگان شاخص شاخص ها کسانی بودند که بازار توانستند مثبت بمانند.

بیشتر بخوانید  برنامه های دهه استانی در مورد مسائل بهداشتی در گلستان برگزار می شود - Mer Agency | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید