مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بورس در هفته آینده/ آیا جهش بورس ادامه دارد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، فعالان بورس تهران با وجود جهش در بازار سهام هفته پایانی مرداد ماه در دو روز گذشته با بازدهی منفی 0.62 درصدی شاخص به پایان رسید.

معاملات این هفته بازار سهام امروز در شرایطی به پایان رسید که با وجود روند مثبت بازار در دو روز گذشته، بازدهی منفی 0.62 درصدی را به ثبت رساند. بسیاری از سهامداران علیرغم عملکرد بازار سهام در هفته های اخیر بیش از هر زمان دیگری جهش بازار را تجربه کردند.

روند صعودی بورس در هفته آینده ادامه دارد

اکثر کارشناسان بر این باورند که احیای برجام می تواند به معنای راه اندازی یک فنر در بازار سهام برای افزایش قابل توجه شاخص باشد. از سوی دیگر، محاسبه حباب بازار مالی این ایده را تقویت می کند که در صورت دستیابی به معامله، بازار شرایط بسیار بهتری را تجربه خواهد کرد. این محاسبات حاکی از ظرفیت بسیار بالای بازار سهام برای رشد در صورت احیای برجام است.

در همین حال، سایر بازارها با حباب مثبت همراه هستند. به گونه ای که هرگونه تقویت ارزش واقعی می تواند به معنای کاهش کارایی و حتی زیان در این بازارها باشد. بنابراین کارشناسان معتقدند فعالان بازار سرمایه را می توان در عرصه دیپلماسی برنده شناخت. البته عده ای برای صید ماهی به اطراف بازار آب می پاشند و شروع به تاب خوردن می کنند.

با این حال، تقریباً تمام تحلیلگران و کارشناسان باتجربه بازار سهام به سهامداران نسبت به هرگونه رفتار احساسی هشدار می دهند. بنابراین گفته می شود که شواهدی از در دسترس بودن فضا برای جهش در بازار سهام و رهایی از وضعیت فعلی. روند صعودی بازار در دو روز گذشته که همزمان با انتشار اخباری مبنی بر افزایش احتمال دستیابی به توافق بود، نشان از نتیجه گیری مثبت بازار از تحولات دنیای دیپلماسی دارد.

بیشتر بخوانید  طلاق عجیب تازه عروس از همسر پولدارش در ماه عسل! -

<п>اعلامیه پیش بینی بازار سهام در هفته آینده/ آیا جهش بورس ادامه دارد؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *