پیش بینی بورس برای فردا چهارشنبه 25 اسفند 93، شاخص صعودی خواهد بود؟



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، شاخص کل بورس امروز در محدوده یک میلیون و 337 هزار واحد قرار گرفت.

بیشترین ورود پول قانونی به بازار سرمایه در سه گروه فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و فرآورده های شیمیایی محقق شد. رئالیتی بخش بزرگی از سهام خود را از شرکت های خودروسازی و قطعه سازی و شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی خریداری کرد.

امروز در مجموع حدود دو هزار و 700 میلیارد تومان خرید و فروش سهام انجام شده است. پنج نماد خودرو، شتر، هاستار، هاساپا و خانواده به ترتیب در رتبه های اول تا پنجم فهرست پر ارزش ترین معاملات بورس قرار دارند.

به گفته کارشناسان، به نظر می رسد روند تعادلی معاملات همچنان ادامه داشته باشد.

آیا بورس رشد خواهد کرد؟

اما عصاری، کارشناس بازار سرمایه به تجارت نیوز گفت: با توجه به وضعیت بورس، روند متعادل بازار در روزهای آینده ادامه خواهد داشت. همچنین در روزهای باقی مانده از پایان سال انتظار افت یا رشد شدید بازار سرمایه را نداریم.

وی توضیح می دهد: در معاملات امروز شاخص کل و کل بازار در روندی متعادل و متعادل قرار داشتند. شاخص همگن نیز بسیار بهتر بود و روند تعادلی را حفظ کرد، هرچند مدیریت گروه خودرو نیز در حفظ شاخص ناکارآمد نبود.

وی گفت: بررسی عملکرد گروه های مختلف امروز نشان می دهد که پالایشگاه ها ضعیف تر بودند و در نهایت به قرمزی رسیدند. در مقابل گروه خودرویی، بانکی و حمل و نقل که بیشتر از ارزهای ۴۲۰۰ تومانی و برجامی متاثر شدند مثبت بودند.

بیشتر بخوانید  عیدی دولت به بازنشستگان چیست؟ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید