مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه 15 فروردین 1401/10 اخباری که بورس فردا را تحت تاثیر قرار می دهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از بورس تابناک، امروز 15 فروردین 1401 شاخص بورس روند صعودی را دنبال کرد و تکرار کرد اما پتانسیل رشد آن کاهش یافت. به این ترتیب شاخص کل بورس با 6817 هزار واحد افزایش (معادل 0.47 درصد) به رقم 1.468 میلیون واحد رسید.

بورس از فردا سه شنبه 15 فروردین ساعت 14 آغاز به کار می کند، در حالی که این ده خبر می توانند روند آن را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین توصیه می شود این ده خبر را قبل از معاملات فردا مطالعه کنید. این مهم ترین خبر منتشر شده تا ساعت 15 بود.

1- آرمیچر گران شدقیمت شمش و قطعات بلند فولاد در بازارهای جهانی در هفته های اخیر به دلیل ادامه جنگ روسیه و اوکراین و بحران انرژی که از رشد قیمت های داخلی نیز حمایت کرده است، افزایش یافته است.
2- رشد 7.6 درصدی تولید لوازم خانگی بزرگ تا پایان بهمن 1400. / تولید انواع لوازم خانگی بزرگ از ابتدای سال 1400 تا پایان بهمن ماه با رشد 7.6 درصدی نسبت به سال 99 به 4 میلیون و 588 هزار و 300 دستگاه رسید.
3- ارز داروی 4200 تومانی حذف شد/ واردات دارو تا پایان سال به نصف می رسد.
4- رکورد ارزش معاملات خرده فروشی: ارزش معاملات خرد بورس در بازار امروز به 8 میلیارد و 282 میلیون تن رسید که از ابتدای مهرماه تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.
5- خدابخش نایب رئیس هیئت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار: شکایت سازمان بورس از ناشرانی که از طریق سجام به سهامداران سود نمی دهند.
6- افزایش 100 درصدی سرمایه شاکر توسط حسابرس سود انباشته تایید شده است.
7-مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز از تلاش مسئولان استانی برای عرضه سهام تولید تراکتور در بورس خبر داد.
8- دکوثر افزایش قیمت محصولات طبق مجوز سازمان غذا و دارو
9- شرنگی نرخ فروش کلیه رنگ های ساختمانی به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه به طور میانگین 14.5 درصد افزایش یافت.
11- کارشناسان رسمی دادگستری کلیه تجهیزات و دارایی های گروه صنعتی ایران خودرو و کلیه دارایی های ثابت واحدهای ستادی، کمکی و تولیدی را مورد ارزیابی قرار دادند.

بیشتر بخوانید  ناامنی فزاینده در شهر بندری برتسودان / شبکه برق مصر با سه کشور عربی - اخبار آفریقا - اخبار بین المللی تسنیم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *