مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بازار سهام فردا یکشنبه 9 مرداد 1401

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، کارشناسان بازار سرمایه امروز در پی تحولات بازار، برای پیش بینی موجودی فردا اخبار برجام و تحولات بازار ارز را از نزدیک رصد خواهد کرد.

تا لحظه نگارش این خبر، هیچ پاسخی از سوی دولت آمریکا یا اتحادیه اروپا در خصوص پیشنهادات برجامی ایران دریافت نشده است. اما فعالان بورس و حتی سایر بازارهای مالی مشتاقانه منتظر پاسخ طرف های غربی هستند. تحولات امروز بازار سرمایه نشان از کارایی گسترده بورس به دلیل نامشخص بودن برجام داشت. به گونه ای که بسیاری از سهامداران و کارشناسان در شبکه های اجتماعی از ادامه تاریکی پیرامون مذاکرات گلایه داشتند.

آیا شاخص بورس فردا مثبت است؟

به گفته اکثر کارشناسان، این روزها فعالان بازار سرمایه یک چشم به وین و چشم دیگر به بازار ارز دارند. بنابراین انتظار می رود در صورت احیای توافق یا ادامه شرایط مبهم فعلی، وضعیت بازار به شکل فعلی باشد. با این حال، در صورت ایجاد گشایش در حوزه احیای برجام، پیش بینی می شود که شاهد جهش قابل توجهی در سهام ریال و گروه بانکی باشیم.

البته همانطور که بارها اشاره شده است، اگر سهام کالایی و دلاری با کاهش مواجه شود، به هیچ وجه ثبات ندارد. به عبارت دیگر با توجه به افت هیجانی نرخ دلار در صورت معامله، انتظار می رود سهام دلار در مدت زمان کوتاهی روند نزولی را آغاز کند. اما به گفته تحلیلگران، این وضعیت چندان دوام نخواهد داشت و پس از آرام شدن روحیه به پایان می رسد.

به طور کلی می توان گفت پیش بینی موجودی فردا به عواملی مانند نوسانات نرخ ارز و واکنش آمریکا به پیشنهادات برجامی ایران بستگی دارد. اما اگر اتفاق خاصی نیفتد و صحنه تغییر نکند، بعید است بازار مسیر فعلی خود را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید  تمایل دختران کره‌ای به شوهر خارجی! / فیلم -

<п>اعلامیه پیش بینی بازار سهام فردا یکشنبه 08/09/1401 اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *