مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بازار سهام فردا چهارشنبه 25 شهریور 1401

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، شاخص کل بورس امروز سه شنبه 12 شهریورماه به محدوده 1420 هزار واحدی رسید. ریزش 5 هزار و 945 واحدی شاخص در شرایطی رخ داد که بورس تهران در روزهای اخیر به روند نزولی خود ادامه داد. شاخص هم وزن اما برخلاف شاخص کل در پایان معاملات بورس با رشدی نه چندان محسوس در محدوده 410 هزار واحدی تثبیت شد.

کل شاخص چه مدت وارد فرآیند تصحیح شد؟ اما در روز چهارشنبه شاخص و معاملات اندکی مثبت خواهد بود. پس از چهارشنبه، دوباره شاهد روند اصلاح بازار سرمایه هستیم.

پیام الیاس کردی کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با تجارت نیوز گفت: ارزش معاملات در بورس تهران به شدت کاهش یافت و در سه روز گذشته ارزش معاملات حدود دو هزار میلیارد تومان بود. وقتی ارزش معاملات تا این حد پایین است، نباید انتظارات عجیبی از رشد بازار داشت. همچنین پول و نقدینگی بسیار کمی در بازار وجود دارد.

وی ادامه داد: توصیه من به تجار این است که برای سرمایه گذاری فقط به یک گروه و یک صنعت مراجعه کنند. زیرا بازار سرمایه در دو سه هفته اخیر روند منفی داشته است.

این کارشناس بازار سرمایه توضیح داد: اما نکته اصلی این است که معاملات سهام در روز چهارشنبه تا حدودی مثبت است. دلیل این امر این است که معامله گران در روزهای پنجشنبه و جمعه اخبار سیاسی را تماشا می کنند و معامله در این روزها به نوعی طراوت است. به دلیل همین موضوع و چشم انداز، در روز چهارشنبه شاهد خطوط خرید برخی از صنایع هستیم.

بیشتر بخوانید  مجتبی خامنه ای رهبر آینده ایران

الیاس کردی تاکید کرد: البته سهامداران و معامله گران نباید در این روزها انتظار نوساناتی از خرید سهام داشته باشند. باید گفت که معاملات چهارشنبه در بورس مانند قمار است.

اعلامیه پیش بینی بازار سهام فردا چهارشنبه 1401/09/25 اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه پیش بینی بازار سهام فردا چهارشنبه 1401/09/25 اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *