مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بازار سهام فردا چهارشنبه 11 شهریور 1401

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، شاخص کل تبادل امروز سه شنبه شهریور ماه در پایان معاملات با افزایش بیش از شش هزار واحدی مواجه شد. با توجه به افزایش 6 میلیون و 948 هزار واحدی، شاخص کل به سطح یک میلیون و 431 هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن موفق شد بیش از پنج هزار واحد رشد را به ثبت برساند و به محدوده 402 هزار واحدی برسد.

برخلاف سه روز اول هفته که برداشت پول واقعی شدت گرفت، امروز شاهد ورود حدود 95 میلیارد تومان پول واقعی بودیم. همچنین ارزش معاملات خرد امروز به 3.20 میلیارد تومان رسید.

در روزهای اخیر بازار سرمایه با نوساناتی همراه بوده است. در روزهایی بورس کمی سرزنده بود اما در میانه راه با توجه به اخبار جدید روند نزولی را آغاز کرد. به طور کلی بازار طی روزهای اخیر به دلیل انتشار اخبار برجام با نوساناتی همراه بوده است و سایر اخبار تنها می تواند به طور موقت بر معاملات بخشی از بازار تاثیر بگذارد.

اظهارات خوش بینانه بورل برای بازار سهام

جوزپ بارل، مسئول سیاست خارجی و امنیت اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که اکثر کشورهای شرکت کننده در مذاکرات هسته ای ایران با پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای برجام موافق هستند.

برل دیروز در نشست خبری در سمینار کوادیس در اسپانیا گفت: پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه برای احیای برجام منطقی بود.

به دلیل این اظهارات، امید فعالان بازار سرمایه برای مذاکره و توافق بیشتر شده است. می توان گفت بورس تهران تنها بازاری است که می تواند از احیای برجام بهره مند شود و در بلندمدت سودآور باشد. به جرات می توان گفت بورس منتظر مشخص شدن برجام و مشخص شدن نتیجه مذاکرات است و می تواند فورا واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید  فاکتورهای مهم در اجاره ویلا اطراف تهران برای گذراندن آخر هفته‌ای به یاد ماندنی

در حال حاضر گروه خودرو، گروه بانکی و بخش بزرگی از سهام ریال بازار در نوبت خرید اخبار برجام هستند. در صورت حصول نتیجه می توان سودآوری این صنایع را تصور کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *