مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بازار سهام در هفته آینده/ کدام صنایع بورسی بیشترین رشد را دارند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، بورس اوراق بهادار امروز در عدد 7695 واحد باقی ماند و شاخص کل در کانال یک میلیون و 400 هزار واحد باقی ماند.

بیشترین ورود پول قانونی به بازار سهام در صنعت فلزات اساسی، بانک ها و موسسات اعتباری و در استخراج سنگ های فلزی صورت گرفته است.

رئالیتی امروز حدود 259 میلیارد تن نقدینگی را از بازار خارج کرد. نمادهای خساپا، خودرو، خوگستر، شپنا، شتران، شبندر و وبملت در گروه معاملات بورس قرار گرفتند. نمادهای فرابورس، کرمان، تایلی، سمگا، بالاس، فذر و آریا در گروه فرابورس قرار گرفتند.

کارشناسان معتقدند بازار سهام در روز شنبه روندی متعادل و بعضا منفی خواهد داشت.

آیا بازار سهام در حال رشد است؟

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه می گوید: بورس در روز شنبه روند متعادلی را دنبال می کند. چرا که سهامداران منتظر خبر برجام و واگذاری خودروساز هستند.

وی توضیح می دهد: موضوع لغو ارز 4200 تومانی و اختلاف مجلس و دولت بر سر این موضوع صنایع غذایی و دارویی را تحت تاثیر قرار می دهد.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه می دهد: امروز به دلیل واگذاری دو غول خودروسازی، موضوع برجا در بازار به فراموشی سپرده شده است. گروه خودرو با رشد 40 درصدی نسبت به سطح قبل پیشتاز بازار بود. گروه های پالایشی و پتروشیمی به دلیل افزایش نرخ جهانی و دلار در وضعیت بهتری قرار گرفتند. صنعت سیمان نیز گزارش های مثبتی داشت.

او می گوید: «روند بازار خوبی وجود دارد. به نظر من ارقام قبلی را نخواهیم دید و همچنان بازار کمی برای اصلاحات خواهیم داشت. اما دامنه و ارزش تجارت خوب را می توان در بازار مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید  رایزنی‌های کره جنوبی با رابرت مالی و مورا درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *