مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش بینی بارش های پاییزی برای 23 استان کشور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پیش بینی بارش باران در پاییز

تشویق کننده: امروز فردا و دوشنبه سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید، رعد و برق و کاهش 4 درجه ای دما در 23 استان کشور خبر داد.

تسنیم: از بعدازظهر امروز و یکشنبه با گذر موج های متوسط ​​و جریان های شمالی بر روی دریای خزر، گاهی بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش 4 درجه ای دما در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل رخ می دهد. پیش بینی می شود موج دریا را به دنبال خواهد داشت.

در این مدت در برخی مناطق غرب، شمال غرب در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و شمال همدان و به تدریج از یکشنبه تا دوشنبه در اوایل صبح دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان و خراسان شمالی در دامنه زاگرس مرکزی واقع در استان های مرکزی ایلام، لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بهتیاری و کهگیلویه و بویراحمد، گاهی بارش باران، وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

روز دوشنبه در البرز مرکزی و مناطقی از تهران، سمنان، البرز، کوم، اصفهان، کوگیلویه و بویراحمد، فارس و شرق خوزستان گاهی بارش باران، وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد در برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس گاهی رگبار، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید است. از بعدازظهر فردا و طی روز دوشنبه وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل پیش بینی می شود.


بیشتر بخوانید  مدارس کدام استان‌ها دوشنبه ۲۵ آذر ماه تعطیل است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *