پیش بینی بارش باران و برف در غرب کشور / در شمال کشور افزایش دما



به گزارش سلام نو، فریبا گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز (جمعه) در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و کرمانشاه بارش باران، برف، رعد و برق و وزش باد شدید به طور موقت پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین در استان های همدان، زنجان، لرستان، شمال ایلام، گیلان غربی، مازندران و البرز، قزوین و تهران نیز در نقاطی شاهد بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

گودرزی بیان کرد: فردا (شنبه) بارندگی در سواحل شمال غربی و غربی دریای خزر ادامه دارد و در استان های کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان شمالی و البرز، زنجان، قزوین و گاهاً بارش باران پیش بینی می شود. ارتفاعات تهران.

وی با بیان اینکه بارش ها تا اوایل هفته آینده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر بارش باران، در بخش هایی از جنوب غربی، غربی، مراکز، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و به تدریج در جنوب شرق و جنوب شرق وزش باد شدید خواهد بود. جنوب شرق کشور موارد موقتی خواهیم داشت که می تواند منجر به افزایش گرد و غبار در مناطق مستعد شود.

کارشناس هواشناسی گفت: امروز در شمال غرب کاهش نسبی دما داریم. 4 تا 6 درجه در شرق افزایش محسوس دما خواهد داشت.

وی گفت: از امروز تا یکشنبه هفته آینده آب های جنوب کشور مواج خواهد بود.

گودرزی تصریح کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، تهران برای امروز آسمان کمی ابری دارد که تا ساعاتی دیگر وزش باد شدید به دنبال خواهد داشت و امروز حداقل دمای هوا در ایستگاه مهرآباد 9 درجه است.

بیشتر بخوانید  ۸ دروغی که مردان به زنان می گویند و زنان باور می کنند

دیدگاهتان را بنویسید