پیش بینی بارش باران در ارتفاعات گلستان و چند خبر کوتاه



کارشناس اداره هواشناسی گلستان گفت: تا اواسط هفته جاری بعد از ظهر و شب در مناطق کوهستانی استان ابرهای پراکنده و بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

سومایی ملاهی افزود: در این مدت دمای هوا در گلستان تغییر چندانی نخواهد کرد اما در روزهای پایانی هفته آسمان استان با افزایش دما صاف می شود.

**

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین استانداری گلستان گفت: سیستمی برای شناسایی فرزندان اتباع خارجی با مادران ایرانی تعریف شده است. تاکنون 6000 فرد واجد شرایط در این سامانه ثبت نام کرده اند و مراحل قانونی در جریان است.

علی عسگر میرزایی افزود: برای تعدادی از داوطلبان واجد شرایط شناسنامه صادر شده است و امیدواریم تا پایان امسال وضعیت بیشتری به آنها اعطا شود.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: پلیس آزادشهر هنگام بررسی خودروهای عبوری در پاسگاه تیل آباد ، یک کامیون مشکوک را متوقف کرد.

سردار محمد سعید فاضل دادگر افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون 23 تن و 530 کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال کشف کردند و یک متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

**

به گزارش اداره ورزش و روابط عمومی گنبدکاووس ، عبدالجلیل کرندجیک ورزشکار شهرستان به ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال روی ویلچر برای جانبازان و معلولین جهت شرکت در بازی های پارالمپیک دعوت شد. .

**

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان گفت: با توجه به اینکه مراکز تعویض پلاک ، دفاتر خدمات خودرو و واحدهای شماره گذاری از جمله مشاغل هفتگانه هستند ، از جمله ممنوعیت فعالیت در بند “ج” مصوبات 76 جلسه ستاد ملی مدیریت بیماریهای کروناویروس ، فعالیتهای دائمی آنها پروتکل های بهداشتی را کامل کرده و بر اساس جلسات آنلاین از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  شوخی بهاره رهنما با زن برادرش در اینستاگرام

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی از متقاضیان خواست قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک از طریق وب سایت راهور 120 برای جلسه آنلاین اقدام کنند.

**

امانگلیه شادمر ، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ، ضمن حضور در منزل پدر شهید ، عبدالجبار مختومنژاد ، در شهرک حاجی گوش ، تسلیت گفت و از خداوند برای خانواده شهید صبر جمیل خواستار شد.

روز شنبه ، 29 اوت ، یک سرباز جدید ، مختومنژاد ، در حین انجام مأموریت در تهران ، در نتیجه درگیری با یک شرور مسلح ، به طرز مشهوری کشته شد.

**

فرماندار آزادشهر در بازدید از مصلی خاتم الانبیاء (ص) از مراکز تزریق واکسن تاج این شهر گفت که تاکنون بیش از 9000 نفر از واجدین شرایط در این شهرستان واکسن تاج دریافت کرده اند.

حمیدرضا ملک حسینی افزود: با هماهنگی شبکه بهداشت و آموزش و پرورش آزادشهر ، طی یک هفته یک هزار و 600 نفر از فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی این شهرستان با واکسن تاج واکسینه می شوند.

**

فاطمه حکم آبادی ، منطقه مرکزی آزادشهر نیز گفت: عملیات اجرایی پروژه آسفالت حدود 5000 متر مربع در شهرک گورچای توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بودجه زیر از طرف دولت گلستان آغاز شد.

**

دادستان و گارد انقلاب کوردو از توقیف 700 تن آرد سویا در این شهر خبر دادند و گفتند این آرد در یک انبار بدون مجوز پیدا شد و علیه صاحب آن شکایت شد.

هادی عزیززاده افزود: پرونده جنایی برای بررسی اتهام قاچاق به زندان دولتی ارسال شد.

بیشتر بخوانید  تعداد مشکوک به بستری شدن در کرونر در استان یزد به 600 مورد رسیده است

**

کاووس فرمانده انتظامی گنبد گفت: پس از چندین مورد سرقت موتورسیکلت در سطح شهر ، موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به طور خاص در دستور کار 12 مامور پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمود علیفر افزود: ماموران با انجام عملیات شناسایی و دوربین های نظارتی چهار سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در 10 مورد از آنها موتورسیکلت های سرقتی کشف شد.

استان گلستان 1.9 میلیون نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید